Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht eind juni eerste week van juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

xmanonx

New Member
Ik ga rond de 29e a 30e richting Italie road trip daar doen met de auto. In me eentje is het stuk minder leuk en ook duurder (zo duur is het niet als je de kosten door 2 deelt en mijn auto is vrij zuinig).

Meeste vrienden moeten werken of gaan terug naar hun eigen land (op dit moment woon ik in kopenhagen en zit hier op de technische universiteit, dus veel internationale mensen. Waarvan de meeste eind juni naar huis gaan of gaan werken voor de zomer of naar Roskilde festival gaan). Rond de 22e juni kom ik naar NL gereden om naar vrienden te zien.

Op 6 juli moet ik beginnen met werken daar dus rij alleen heen. Wilde langs Milaan en Florence en even kijken of er nog meer leuke plekjes zijn en of der tijd is.
Idee is dat degene die mee gaat kan ik afzetten bij vliegveld Florence (paar weken geleden was ticket nog 37 euro om terug te vliegen).

Let me know who's interested

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...