Reisgenoot gezocht +/- half december - half februari

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anker

New Member
Hoi,

Ik ben 24 jaar (v) en op zoek naar een leuke reisgenoot om rond de periode van december 2010 ( heb geen exacte vertrekdatum) een trip te maken van ongeveer 2 maanden. Iemand die de hele reis samen wil doen, of een stukje, maakt me niet uit... . Ben vorig jara naar Australië geweest, en zou nu misschien de West-kust willen doen samen met Nieuw-zeeland. Maar ik sta ook open voor totaal andere dingen; Portugal, Mexico, Argentinië, .... .
Ben vooral uit op onstpanning, uitdaging, avontuur, ... . Samen een camper huren en rondtrekken lijkt me geweldig!
Alleszins goesting genoeg!
Ik hoop snel wat te horen!

Reisgenootje

Hoi,

Ik wil graag in december/ januari voor 3 weken naar Azie. Ben eerder in Vietnam en Thailand geweest en wil graag meer zien. Misschien is dit iets voor jou?

ik heb misschien wel interesse, eind december loopt mijn contract af en zit ik dus zonder werk. Naar waar maakt me ni veel uit. Heb wel geen idee van het budget van reizen van +20dagen...

Ik zou australië en NZ wel willen doen, of de maya's of whatever eigenlijk :biggrin:

Dag Anker,

mijn naam is Koen (30 jaar), ik heb een reis gepland richting Nieuw-Zeeland voor de periode van 21 december 2010 tem 18 januari 2011. voorlopig reis ik nog alleen maar mocht je interesse hebben dan mag je mij zeker contacteren. Belangrijk is wel dat ik de rondtrek-reis met de fiets zou willen doen.
Laat maar horen.

Groeten
Koen

Hoi,

Ik ben 24 jaar (v) en op zoek naar een leuke reisgenoot om rond de periode van december 2010 ( heb geen exacte vertrekdatum) een trip te maken van ongeveer 2 maanden. Iemand die de hele reis samen wil doen, of een stukje, maakt me niet uit... . Ben vorig jara naar Australië geweest, en zou nu misschien de West-kust willen doen samen met Nieuw-zeeland. Maar ik sta ook open voor totaal andere dingen; Portugal, Mexico, Argentinië, .... .
Ben vooral uit op onstpanning, uitdaging, avontuur, ... . Samen een camper huren en rondtrekken lijkt me geweldig!
Alleszins goesting genoeg!
Ik hoop snel wat te horen!

weg in december

dag allen,

ik vind aan ieders voorstel wel iets leuk!
ik ben zelf op zoek naar een reisgenoot voor een tweetal weken mee rond te reizen, ergens tussen begin december en begin januari.

Qua bestemming dacht ik zelf in de eerste plaats aan Latijns-Amerika, maar ook het Oosten en Australie (uiteraard) spreken tot de verbeelding.

Het belangrijkste voor mij is gewoon samen reizen met iemand met dezelfde instelling en verwachtingen...

Ik ben 30 en woon in Antwerpen - alle reacties zijn welkom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan