Ik zoek een reisgenoot in de periode van 21-8 tot 5-9. Het liefste wel iemand van mijn leeftijd. Ik ben 24 jaar en kom uit Brabant.
Ik wil voor 8-10 dagen weggaan, ik heb niet een specifieke plaats waar ik naartoe wil gaan. Wel ergens waar het zonnig is!
Het liefste wil ik zoveel mogelijk van het land zien, ik ben geen uitgaanstype, ook zie ik mijn vakantie niet om te bakken op het strand.
Landen zoals: Italie, Griekenland, Egypte trekt me wel aan, maar wat ik al eerder aangaf heb ik niet een specifieke plaats waar ik persé dit jaar naartoe wil gaan.
Mag dus ook iets anders worden.
Misschien tot mails?
hallo
ik ben ook op zoek naar een reisgenote, aug of sept liefst geen extreem koude bestemm, ben ook gn uitgaanstype maar vraag me af of jij vooral cultuur wilt opsnuiven? dingen bezoeken? gebouwen en dergelijke? lijkt me ook wel leuk maar ben missch meer natuurgericht, vorige geslaagde reizen waren azoren en madeira, ik ga waarsch okt met byzonderereisen.no doen noorwegen noorderlicht-wildlife daar, ik wou graag nog wat in warmte doen maar liefst meer natuur ik vond nl http://www.ecovolunteer.be/italie_gewone_dolfijnen.html of iets dergelijks, ik weet niet missch wil jij echt bvb een stad of gebied meer cultureel gezien hebb ipv bvb op zee tussen de dieren??? of wat zijn uw plannen ondertss?
iets van reuzengebergte tsjechie leek me ook tof maar is ook niet echt bezoeken is meer reis rust natuur en dergelijke
gr
keiko (v, 27) west-vlaanderen
Ik ben zelf niet zo natuurgericht. Ik wil nl veel dingen bezoeken, gebouwen zien en dergelijke. Maar ben ook niet het type die heel actief is, en hoe jij dat aangeeft zoek jij dat weer wel niet waar?