Hallo,
Ik ben 27 jaar en zou graag 1 maand Indonesië bezoeken om daarna verder te reizen om 1 maand Australië te bezoeken.
Dit zou kunnen doorgaan begin 2017.. hoeft niet direct in januari zijn.
Mijn visie over reizen; cultuur opsnuiven, proeven van de plaatselijke keuken, zonnebaden, uitgaansleven ontdekken en vooral genieten, veeel genieten..
Ik heb zeker interesse in jou reisplannen, ben iemand die gek is van de natuur en ontdek graag nieuwe culturen. Misschien kunnen we samen iets plannen?....groetjes.
Ik heb zeker interesse in jou reisplannen, ben iemand die gek is van de natuur en ontdek graag nieuwe culturen. Misschien kunnen we samen iets plannen?....groetjes.
Ik ben ook geïnteresseerd! Ben 25 jaar, deel je visie over reizen, ben al een aantal keer in Azië geweest en was aan het kijken voor Australië begin volgend jaar. Zoek ook nog een reisgenoot
Hey Justine ook min lijkt het een super reis zou dan ook graag mee gaan. Ik hou van de zelfde dingen en zou graag eens wat verder dan Europa willen. Geld is geen probleem. En sta voor alles open. Ik hoor graag van je
Gr eric
Ik plan om in januari ook een maand naar Indonesië te gaan.
stuur je me een private message indien je geïnteresseerd bent om dit eventueel samen te doen?