Reisgenoot gezocht: Italië of Griekenland in augustus '09

Status
Niet open voor verdere reacties.

samvs

New Member
Hoi!

Ik ben 19 jaar, afkomstig uit West-Vlaanderen.
Ik ben van plan om dit jaar in augustus op reis te gaan naar Italië of Griekenland. Heb niet veel zin om zomaar in mijn eentje te vertrekken, en ben daarom dus op zoek naar een reisgenoot/reisgenoten. Het is voornamelijk de bedoeling om nieuwe culturen te leren kennen, de streek te ontdekken, nieuwe mensen leren kennen, ...
Heb je zin om rond die periode op reis te gaan, of heb je al plannen? Aarzel dan niet om een bericht achter te laten.

Groetjes, Sam

Hoi!

Ik ben 19 jaar, afkomstig uit West-Vlaanderen.
Ik ben van plan om dit jaar in augustus op reis te gaan naar Italië of Griekenland. Heb niet veel zin om zomaar in mijn eentje te vertrekken, en ben daarom dus op zoek naar een reisgenoot/reisgenoten. Het is voornamelijk de bedoeling om nieuwe culturen te leren kennen, de streek te ontdekken, nieuwe mensen leren kennen, ...
Heb je zin om rond die periode op reis te gaan, of heb je al plannen? Aarzel dan niet om een bericht achter te laten.

Groetjes, Sam

Hallo,
van mij tzelfste!
Ik ben 18 jaar, van West-Vlaanderen (ZwevegemdichtbijKortrijk)
Ik ben van plan om dit jaar in eind-juni tot 12 aug. ofwel na 21 aug. tot .... september op reis te gaan.
Maakt niet uit naar waar, maar ik zou graag eens de Middelandse zee ontdekken en ook nieuwe culturen, nieuwe mensen, ...

Zou je het zien zitten om te liften of een andere meer alternatieve manier van reizen?? (hoeft niet hoor)

Aarzel niet om een bericht terug te sturen ;)

Hey Hallo,

Ik ben Pieter (21j) ook van West-Vlaanderen (Torhout) Hebben jullie nog zin om naar Italie te gaan, we kunnen met de auto gaan zou da nie tof zijn? Wa rondtrekken door het land en kamperen.

Laat gerust iets weten

Groetjes
Pieter

urgent!

Als 1 van jullie twee of beiden nog thuis zijn, vertrekken we dan maandag?

laat vlug iets weten.
Jorre

Urgent

Hey Jorre!, mijn plannen zijn gewijzigd!
Ik ga nu naar Noorwegen halverwege augustus voor 2 weken met de wagen. Er is nog plaats over, als je zin hebt... laat dan gerust iets weten.
Groetjes Pieter

jammergenoeg moet ik 6augustus terug thuis zijn..

en erna ben ik maar weer vanaf 22 augustus vrij.
Anders zou ik heel graag meegaan.

prettige reis.!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan