Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht, Italie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linde op reis

New Member
Hoi! Leuk dat je mijn berichtje leest. Ik ben Linde, een 39-jarige hoogopgeleide (wo) vrouw uit het midden van het land. Omdat veel van mijn vriendinnen met hun gezin op vakantie gaan, ben ik op zoek naar een reispartner (vrouw). Zelf heb ik al best veel gereisd en zou nu graag naar Italië willen. Lekker genieten van het mooie weer, het heerlijke eten en drinken en de omgeving. Mijn idee is om een los ticket te boeken en een auto te huren en dan op een relaxte manier een deel van Italië verkennen. Stadje bezoeken, lekker lunchen, even bij het zwambad liggen en af en toe een stranddagje oid. Mocht je een ander leuk idee hebben, ik sta open voor suggesties. Ik houd zeker van een wijntje bij en na het eten, maar ik ben niet zo’n nachtbraker. Dus echt stappen en clubs bezoeken is niet mijn ding. Mocht je interesse hebben dan zie ik je reactie graag tegemoet Groetjes Linde

ps: ik het best te bereiken via: opvakantie2013@yahoo.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...