Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht januari 2022 verre reis +/- 4 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Afieten

New Member
Hoi ! Ik (vrouw 27 jaar) zoek een leuke gezellige en spontane reisgenote of meerdere reisgenoten. Ik dacht zelf aan Thailand of een andere bestemming waar het nu mogelijk is met Corona. In overleg dus. Als de klik er is Ik hou van ondernemend, zoveel mogelijk uit de reis halen, soms een dagje chill, elkaar lekker vrij laten! Maar wel samen ook dingen kunnen doen.
De stap om alleen te gaan vind ik nog iets te groot namelijk. Ik ben eens naar Bali geweest, maar ook voor Bali sta ik weer open Icm een aantal andere plekken.
Lijkt het je wat? Let me know!

Laatst bewerkt:
Hoii, ik ben Nina (20jr). Ik zou graag in 2022 naar Bali willen en zoek ook een reisgenoot omdat ik niet helemaal alleen wil.
Ik heb al best veel gereisd in mijn leven en houd ervan om zo dicht mogelijk bij de authentieke cultuur te komen, op avontuur te gaan en ook wat stranddagjes tussendoor. Ik wil graag voor ongeveer 3 of 4 weken, maar ik weet nog niet zo goed wanneer. Voordat de zomervakantie van 2022 begint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...