Reisgenoot gezocht Japan juli-augustus 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas78

New Member
Hallo reizigers,

Ik ben al jaren enorm gefascineerd door Japan,maar tot op heden had ik andere prioriteiten en met wat ouder te worden is het niet makkelijk om in je kennissenkring een reispartner te vinden.
Ik kan het ook begeleid doen,maar ik vrees dat ik bij een te "oud publiek" terecht kom en dan is het plezier er snel af.Ik reis ook liever met 2 dan in een groep,alleen zie ik niet zitten wegens de kans op teveel " lost in translation":LOL: .Daarom dat ik me tot jullie richt , ik ben zelf een man van 38 j , man/vrouw maakt niet uit maar wel liefst in de leeftijdcategorie 30 t.e.m 45 ,het moet natuurlijk nog klikken ook.Ik zou het liefst voor 15-16 dagen gaan (kan misschien een paar dagen langer).Door werkverplichtingen kan ik enkel in juli en augustus vb . 18 juli -3 augustus ,misschien een week vroeger vanaf 11 juli.Aangezien het de eerste keer is zou ik Tokyo,Kyoto en Osaka zeker willen doen ,maar sta zeker ook open voor andere plaatsen Nagasaki of Ryukyu eilanden enz... Ik hou vooral van cultuur,eten,sportactiviteiten maar een dagje op een strand in Okinawa zeg ik niet nee tegen.

Mocht je interesse hebben laat gerust iets weten,
Thomas

ik ben een trip naar japan aan het maken voor 3 mensen maar deze zijn onzeker. ik ga snel weten of ze nu gaan of niet. in geval van niet ben ik zeker geintreseerd. anders kan ik je best wat tips etc geven je kan bv mount Fuji beklimmen in july-aug of cycling van de shimanami kaido well dit zijn enkele van de dingen die ik van plan ben ^^ op G adventures kun je ook met een internationale group reizen dat heb ik 2 jaar geleden gedaan.

Hallo Yves,

Bedankt voor je reactie,laat maar iets weten mochten jouw plannen niet doorgaan.Ik ga hoe dan ook dit jaar naar Japan,vanaf 11 juli tot 10 augustus heb ik verlof en zou toch zeker minimum 15 dagen willen doen in die periode,paar dagen erbij is nog beter.Mocht ik niemand vinden doe ik het toch met een reisgroep,heb er al een paar gecontacteerd en blijkbaar gaan er toch wat jongere mensen mee in de zomervakantie,maar het zou toch leuker zijn met een klein groepje (2-4).Ik ga eens kijken op G adventures,bedankt voor de tip.

Groeten,
Thomas

Als alles goed is vertrek ik eind maart en kom ik eind april terug van Z.Korea en Japan. Ik zal je dan informeren over mijn ervaringen als je wil.

Hey Yves,

Ja ik heb je mail ontvangen en gisteren beantwoord,misschien moet je je spam eens checken of is er iets misgelopen.
Ik schrijf je alvast een nieuwe nu

Groeten,
Thomas

Hey,

Dat klinkt geweldig, zowel de periode als de bestemming! Japan staat ook hoog op mijn wish list.
Net nieuw op deze site en de eerste keer dat ik via deze weg een reis plan. Heel groen achter mijn oren dus:)
Heb je al iemand gevonden om mee rond te reizen? Anders wil ik graag eens uitchecken of we reisbuddy's kunnen worden.

Groetjes, Ellen

Hey!

Jouw reisplannen spreken me wel aan. Ik ben ook nog op zoek naar reispartner voor deze zomer en Japan zie ik helemaal zitten;)
Laat maar weten of je nog op zoek bent.

Groet
Cathy
[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan