Reisgenoot gezocht juli of augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kim1990

New Member
Hoi allemaal,

Voor deze zomer (juli of augustus) ben ik op zoek naar een reisgenoot. In deze periode zou ik 1 tot 3 weken weg willen, afhankelijk van het land wat we kiezen. Een land in Europa vind ik leuk, maar ik zou ook wel verder weg willen. Op vakantie vind ik een mix van cultuur, natuur, lekker eten en strand het leukst. Een feestje of ergens cocktails drinken is af en toe ook leuk!
Ik ben voor deze vakantie op zoek naar een vrouwelijk reismaatje van 27 tot 37 jaar.
Als het je leuk lijkt, stuur dan een berichtje!

Hey Kim!
Leuk dat je een reisgenootje zoekt. Ik wil best kijken of we daarin overeenkomsten hebben en een klik. Ben helaas geen vrouw, maar voor de rest lijken je wensen wel redelijk op de mijne. Groetjes!

Hoi allemaal,

Voor deze zomer (juli of augustus) ben ik op zoek naar een reisgenoot. In deze periode zou ik 1 tot 3 weken weg willen, afhankelijk van het land wat we kiezen. Een land in Europa vind ik leuk, maar ik zou ook wel verder weg willen. Op vakantie vind ik een mix van cultuur, natuur, lekker eten en strand het leukst. Een feestje of ergens cocktails drinken is af en toe ook leuk!
Ik ben voor deze vakantie op zoek naar een vrouwelijk reismaatje van 27 tot 37 jaar.
Hi Kim,

Ik zou zelf ook in augustus weg willen. Maar dan het liefst een week of 10 dagen, langer kan ik helaas niet weg.
Ik zou Griekenland , kos , zakynthos , Rhodes leuk vinden maar sta ook open voor wat anders.
Ik houd van lekker naar het strand gaan, uit eten, cocktails drinken, avondje stappen, leuke excursie doen!
Ben zelf 33 jaar.

Hallo Kim,
ik heb vanaf 26 augustus vakantie (2 weken), ik heb een voorkeur voor italie (maar ander land mag ook), ik wil graag strand, zon, cocktails en surfen en jouw wensen komen verder ook overeen met die van mij. Ik ben 31 jaar . Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?:)

Hoi allemaal,

Heb je al reisgenootje gevonden? Ik ben zelf 26(Oktober 27) & kan vanaf nu tot 15/16e weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan