reisgenoot gezocht kerstvakantie 2017-2018

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Isabelle Vandenbrande, 6 jun 2017.

Tags:
  1. Hoi medereizigers :)
    Ik ben Isabelle, 37 jaar uit Gent en zoek personen om leuke reizen, city trip of daguitstapjes mee te maken. Geslacht niet van belang, leeftijd tussen 30 à 45? Ben gek van fotografie en reizen.
    Voor de Kerstvakantie 22/12/17 tem 07/01/18 wil ik graag een grotere/ langere reis inplannen, bij voorkeur naar de zon.
    Voor alle uitstapjes geldt: bij voorkeur een mix van cultuur, natuur, ontspanning en ontdekken. Comfort: beter dan basic (geen kamperen :p). Regio in overleg te bepalen, er is nog voldoende moois te ontdekken! Heb je interesse, stuur gerust een berichtje dan kunnen we afstemmen of er gemeenschappelijke interesses zijn!
    Groetjes, Isabelle

Mjet vindt dit leuk.

2. Travanneke

Travanneke New Member

hoi,

Anneke hier, 40 jaar, ook ik reis graag.
    In februari zou ik met mijn buurvrouw naar Senegal gaan en daarna wil ik nog veeéééél reizen, ook dagtrips, eigenlijk alles behalve voorlopig de Balkan , Rusland niet.

Ben van Antwerpen, heb lang in Gent gewoond, maar we kunnen al eens kennismaken he?

Naar welke landen ben jij al geweest?

Groetjes,
    Anneke

3. Hoi Anneke ik stuur jou een pb om verder af te spreken!

Travanneke vindt dit leuk.

4. Machteld J

Machteld J New Member

Hallo Isabelle,

Ik ben Machteld uit Asse, Vlaams-Brabant, 39 jaar.Ik wil ook wel city-trips, reizen of daguitstapjes maken. De mix van cultuur, natuur , ontspannen en ontdekken spreekt mij volledig aan.
    Van de kerstvakantie heb ik al zeker de eerste week verlof, kunnen er misschien nog 2 worden. In de winter naar de zon gaan, doet altijd deugd.
    Daguitstapjes spreken mij zeker ook aan. Er is nog zoveel in België te ontdekken.

BenTravel en Travanneke vinden dit leuk.

5. Hallo Machteld ik stuur jou een pb

6. Boontje

Boontje New Member

Ik heb al een pb van jou gekregen, dus je weet al wie ik ben. Ik ben Jessie 39 jaar, woonachtig te Oudenaarde. Ik zie city trips, reizen en daguitstapjes zeker zitten. En zo'n week in de kerstvakantie zie ik ook wel zitten. Een weekje zon voor de batterijen op te laden doet deugd. Anders eens afspreken alleen ofwel met de groepje voor mij maakt het niet uit. Ik hou ook van een zon, cultuur, iets gaan eten en drinken, ... lekker genieten.

BenTravel vindt dit leuk.

7. michael1969

michael1969 New Member

Iemand interesse in een roadtrip langs de paradoressen in Spanje?

8. BenTravel

BenTravel New Member

Hallo voor daguitstapjes ben ik ook wel te vinden :)

Isabelle ,Anneke , ik stuurde jullie zonet een pb.
    Machteld , jessie indien jullie het wensen kunnen jullie
    Mij ook contacteren
    Fijne dag aan allen

9. michael1969

michael1969 New Member

Hoi Isabelle ik kan reizen in uw periode.Wat vind je van Spanje? Logeren in kastelen voor schappelijke prijzen en daar dan ook de lekkerste keuken van Spanje ontdekken... Wandelen,sightseeing,marktjes doen,andere toeristen leren kennen... Ik ben een zeer grote levensgenieter.Elke maand doe ik een dagexcursie en 3x per jaar een lange reis.ik ben 47 jaar.Ik heb zeer veel reiservaring.Ik heb ook al in het buitenland gewoond namelijk Vietnam.Ik had ginder een restaurant...

10. Travanneke

Travanneke New Member

ik vind dit soms heel verwarrende site om met iemand te mailen, Ben Travel, heb je mijn tekstje kunnen lezen?

11. BenTravel

BenTravel New Member

Travanneke heb je een pb gestuurd tot hoors

12. Bart1234

Bart1234 New Member

Hey Isabelle,

Misschien zijn er bij mij gemeenschappelijke interesses te vinden. Ik ben op zoek naar een reisgezel voor een leuke actieve reis te naken. Ik zelf ben woonachtig regio Antwerpen. Misschien eens afspreken ergens om te zien als er iets gemeenschappelijk te vinden is. Laat maar iets weten.

Grs
    Brecht

13. michael1969

michael1969 New Member

Hoi Isabelle,

Ik ben in de kerstvakantie vrij en ik zou dan heel graag gaan reizen naar de zon.Welke landen genieten jouw voorkeur?

Met vriendelijke groetjes,

Dirk

14. Liesbet

Liesbet New Member

Dag allemaal
    Een reisje naar de zon in de kerstvakantie zie ik zeker zitten!
    Ik hou van actieve reizen, iets bezoeken,wandeling, fietstocht...
    Ik ben 38 jaar en woon in provincie Antwerpen.
    Groetjes Liesbet

Sameul Real deal Tarzan en Travanneke vinden dit leuk.

15. Cathy VH

Cathy VH New Member

Dag allemaal,

Om in de kerstvakantie een zonnige reisbestemming te vinden is het misschien wat zoeken.
    Ikzelf had goede ervaringen op Tenerife. Op kerst in badpak op het strand was wat onwennig,
    maar ik was niet alleen. Deze reis valt ook te combineren met bezoeken aan natuurparken,
    El Teide en cultuur. Ik woon in de provincie Antwerpen, ben 50 jaar en wil zo een reis
    zeker nog eens beleven.

Groetjes,

Cathy

16. Mjet

Mjet New Member

17. Mjet

Mjet New Member

Hey Isabelle,

Omdat ik op zoek ben naar een reisje, citytrip, eender wat eigenlijk tijdens kerstperiode, kwam ik op jouw topic ! Waarmee ik dus wil zeggen dat ik interesse heb in een reisgezel. Het blijft me moeilijk om alleen te reizen, ik vind er niet zoveel aan. Ik sta voor heel veel.open, maar ikheb twee restricties : budget en tijd. Ikheb twee kinderen dus ik ga niet twee maand weg ofzo ☺ tijdens het jaar doe ik regelmatig een citytrip alleen maar voor een reisje tijdens kerst ben ik wél tevinden !

18. Liesbet

Liesbet New Member

Tenerife is idd een heel mooi eiland! Ik heb dat enkele jaren geleden doorkruist, vooral het noorden is prachtig en veel rustiger dan het drukke, zeer toeristische zuiden.
    In Kaapverdië ben ik nog nooit geweest... misschien is dat een optie?

groetjes

Liesbet

19. Boontje

Boontje New Member

Hallo iedereen, het is misschien een idee om eens met een aantal af te spreken. Groetjes Jessie

20. Mjet

Mjet New Member

Afspreken lijkt me een goed idee. Of misschien te beginnen met een wattsapp groepje ?
    Is isabelle niet meer in the running ?

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie