Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht Kos eind september

Status
Niet open voor verdere reacties.

inge84

Member
Ik ben al 10x op Kos geweest en het blijft mijn favoriete vakantiebestemming. De Grieken zijn enorm gastvrij, het eten is er heerlijk, er is een heerlijk klimaat en je kunt lekker genieten van zon, zee en strand.

Eind september wil ik nog een weekje gaan. Ik zoek een reisgenootje (m/v) tussen de 30 en 45 jaar (ben zelf 38) die samen met mij wil chillen, lekker uit eten wil gaan en ook nog eens lekker wil gaan genieten van goede cocktails op barstreet of een leuke beachclub (ik hoef niet elke avond echt op stap maar het is ook niet zo dat ik dat volledig achter mij heb gelaten. Zou het liefste vanaf Eindhoven vliegen.

Voel jij je aangesproken, laat het me weten.

Hoi Inge,

Leuke oproep, ik vind Griekenland ook heel gezellig en gastvrij.
Ik hou van het lekkere eten en hier en daar een feestje.

Ben alleen iets ouder dan je zoekt (48) weet niet of dat een probleem is. Ik zoek niks.

Goede cocktail, Beach club etc. gaat er hier wel in.

PM maar als je interesse hebt.

Groetjes

Ik kom uit Spijkenisse.
Echte naam is Robert (rob, robbie, ro).

Had single reis op oog, maar die zijn zo duur.

Wanneer zou je in september willen?

Hoi Inge,

Ik ben van plan om in de maand september ook die kant op te gaan!
Alleen ben ik net 3 jaar jonger dan 30 . Ik ben ook al een aantal keer op het eiland geweest en het bevalt me prima! Zon, zee, strand en drankjes klinkt mij als muziek in de oren! Mocht je interesse hebben kun je me altijd een berichtje sturen.
Groetjes,
Brendan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...