Reisgenoot gezocht (m/v) voor zonvakantie in april/mei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alwin050

New Member
Hoi reizigers,

Zoals veel mensen ben ik erachter gekomen dat alleen op vakantie gaan, vooral naar tropische bestemmingen, erg duur is. Daarom zoek ik een reisgenoot voor een korte (8 dagen max) budget relax vakantie naar een warme bestemming. Leeftijd en geslacht absoluut niet belangrijk, alles wat ik nodig heb om lekker bij te komen is relaxed op een ligbedje in de schaduw mijn boek lezen en af en toe een rondje zwemmen. Ik wil naar een warme bestemming maar geen 30+ graden; 24 graden en een licht zeewindje zou ik ideaal vinden. Liefst halfpensioen of beter. Bestemming mag alles zijn van Griekenland tot Egypte maar hoe goedkoper, hoe beter.

Wil je dus in april of mei een weekje bij het zwembad hangen op een aangename plek, neem even contact op. Ik ben een gescheiden en bewust permanent single man van 50, korte uitstapjes vanuit een resort trekken me wel (ik heb mijn duikbrevetten) maar geen dagenlange trektochten. Mijn ideale reisgenoot is dus iemand die geen problemen heeft met 's nachts een kamer / badkamer delen (met gescheiden bedden) maar zichzelf prima kan vermaken. Eventueel in de toekomst (januari/februari 2024) ook voor een budget wintersport, ik ben vorig jaar gestopt met snowboarden en opnieuw gaan skieën. Ik woon in het noorden van het land en heb een auto dus vanaf welke luchthaven we vliegen is niet zo'n issue (maar liefst niet uren Duitsland in of ergens in België).

Ik hoor het wel,
Groeten Alwin

Hoi Marjanne,

Dat is helaas te duur voor mij; een eenpersoonskamer kost vaak 60% meer dan een gedeelde kamer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan