Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht mei/ juni voor een reisje naar de zon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik man 47 jaar zoek een reisgenoot om in mei/ juni naar de zon te gaan. Lekker bij het strand, zwembad liggen.
Waar?? maakt niet uit als het maar zonnig is.
Hoelang? 10-14 dagen
Met wie? maakt niet uit, iedereen mag reageren.

Hoi Ronald ja zou heerlijk zijn en ja alleen is maar alleen dus 12 dagen op mooi Grieks eiland daar zeg ik geen nee tegen bij deze tot horens en grtjes

Hoi,
Ik man 47 jaar zoek een reisgenoot om in mei/ juni naar de zon te gaan. Lekker bij het strand, zwembad liggen.
Waar?? maakt niet uit als het maar zonnig is.
Hoelang? 10-14 dagen
Met wie? maakt niet uit, iedereen mag reageren.
Dag Ronald, ik ben niet gevaccineerd en was liefst naar Ibiza (Es Vedra rots) geweest, maar je moet dan een pcr-test doen (gevaarlijke test), en dus kan ik alleen naar Griekenland gaan. Een eiland als Lesbos schijnt mooi te zijn. Groetjes

Dag Ronald, ik ben niet gevaccineerd en was liefst naar Ibiza (Es Vedra rots) geweest, maar je moet dan een pcr-test doen (gevaarlijke test), en dus kan ik alleen naar Griekenland gaan. Een eiland als Lesbos schijnt mooi te zijn. Groetjes
Hoi, Lesbos is inderdaad heel mooi, ik ben er zelf ook een paar keer geweest, maar andere eilanden zijn ook schitterend.

Hoi Ronald, Fijn dat je reageert. Ik zag net dat de Griekse Ionische eilanden heel mooi zijn. Vrolijk, kleurrijk, met veel groen, witte stranden en helder water.
Voor alle zekerheid was ik nog es aan het nakijken of ik zonder pcr test naar Griekenland kan reizen. Het schijnt voor Rhodos niet nodig te zijn, maar ik vraag me af of het voor de andere eilanden ook zo is.
Ik woon in België in het mooie Gent en ik zag dat jij in Rotterdam woont. Ben er veel geweest op cursus en ook in de omgeving van Amsterdam.
Hoe kan ik jou persoonlijk bereiken en eventueel elkaar beter leren kennen.
Lieve groet,
Marina

Hoi Marina,
Ik stuur je wel effe een prive berichtje..
Waar kan ik dit lezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...