Reisgenoot gezocht New York/Zuid Afrika 2023

Kevin2001

New Member
Hoi,

Ik ben Kevin, 21 jaar en al een aantal jaar fulltime werkzaam als financieel medewerker.

Ik ben van plan om in mei/juni dit jaar naar New York te gaan en/of eind dit jaar begin volgend jaar naar Zuid Afrika te gaan. Echter niet echt iemand in mijn omgeving met dezelfde wensen, dus proberen we het via hier. Voor New York ook via hier een reisgenoot gevonden, maar die is helaas afgehaakt! Dus proberen we het gewoon opnieuw! ☺️

Het liefst iemand in de buurt van mijn eigen leeftijd m/v maakt niet uit!

Heb jij dezelfde ideeën als ik en ben je ook opzoek naar een reisgenoot? Stuur me dan een berichtje ( mag via hier, mag via insta: @kevin.afca_ ) en wie weet gaan we samen een toffe reis maken! ( geen lowbudget trip 😏 )

Kevin!

Laatst bewerkt:
Hai, Kevin!

Ik ben zelf ook opzoek naar iemand om mee naar New York te gaan (heb geprobeerd om ook een bericht te plaatsen maar weer niet of dat is gelukt haha)! De periode waarin ik wil gaan is alleen helaas niet het zelfde als die van jouw.. ik ga voor m’n minor namelijk naar Iowa en wilde daarvoor een tripje naar New York plakken, het gaat hier dan om begin/ midden augustus! Als dit op een of andere manier toch in jouw planning past, lijkt het mij leuk om samen te gaan :)

Terug
Bovenaan