Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht!! Nieuw Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

gewoonikki

New Member
Ook in dec 07 naar Nieuw Zeeland???

Hoi hoi,​

3 December 07 - 11 Januari 08 gaat het gebeuren..... Ik ga dan voor +/- 6 weken naar Nieuw Zeeland!!
Lekker hoor , nog maar 2 maandjes en dan.... (ook best spannend!!)
Zijn er nog meer mensen die in die periode in Nieuw Zeeland zijn??
Ik wil daar graag een rondreis gaan maken, eerst het noordereiland en daarna naar het zuidereiland.
Heeft er iemand zin om dit (geheel of gedeeltelijk) samen met mij te gaan beleven?? Of misschien heb je nog tips??
Laat het me weten...​

Greetzz Nicole

Laatst bewerkt:
eeeey nicole

hallo nicole
alles goed met je
ik ben nordin uit antwerpen 21 jaar oud en zou kei graag naar nieuw zeeland willen gaan
kan je me wat meer info geve
dank je wel
xxx

Hallo Nicole

Nicole,

Ik was eveneens zinnens om in december/januari naar Nieuw-Zeeland te gaan.
Was van plan Z en N-eiland te doen, wel basic reizen dus niet op hotel.
Heb je al iets concreet gepland? Mocht het je interesseren dan laat je maar iets weten. Liefst voor november aangezien ik dan voor een maand naar India ga.

Groetjes,

Hallo Jurgen...

Ik lees nu pas je berichtje....maar ik krijg geen berichtje in mijn mailbox?? Snap ook niet waarom?
Maar het is nog voor november!
Ik vertrek 3 december naar Auckland en ik vlieg 11 januari 08 vanaf Chirstchurch weer terug naar NL..... dus ja concrete plannen. Ik ben nog alleen aan het wachten op bevestiging van mijn reisbureau.... maar ze zeggen dat het goed komt!! En daar vertrouw ik maar op!!
En hoe zijn jou plannen?

Greetzz Nicole
(gewoonikki@hotmail.com)

Ik lees nu pas je berichtje....maar ik krijg geen berichtje in mijn mailbox?? Snap ook niet waarom?

Greetzz Nicole
(gewoonikki@hotmail.com)

Hallo Nicole,

i.v.m de mail.

Bij hotmail komt het nogal ééns voor de de mails onbedoeld als spam worden bestempeld, en dan komen ze in de Bulk/ spam map op jou account.

je kan dit voorkomen door het e-mail adres info@reisforum.info toe te voegen bij je veilige afzenders.

Dan krijg je je mailtjes altijd.

MVG
Fred.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...