Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht: November 2021 zonnige bestemming

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik zoek een of meerdere reisgenoten voor een zonnige vakantie in november. 10-14 dagen. Bestemming: maakt niet uit, maar moet wel een zonnige bestemming zijn.
Leeftijd: ik ben zelf 47 jaar, zoek reisgenoten ergens tussen 35-50 jaar, man of vrouw maakt niet uit. Voorkeur meerdere reisgenoten.
Ik hou zelf van zon, zee, strand, zwembad, lekker eten en een lekker biertje of wijntje.

Hoi!
Ik wil ook graag naar de zon, maar pas eind november. Ik kan vanaf 30 november, en evt het weekend ervoor. Ik wil graag 2 weken gaan.
Ik wil zelf graag naar Egypte, voor het klimaat en de gunstige prijzen, maar sta ook open voor andere bestemmingen.

Kun jij ook vanaf 30 november, stuur me dan een berichtje!

Hallo Ilonka. Lijkt mij ook wel lekker, mits er geen beperkingen zijn, ivm corona. Ik zou ook wel vanaf die datum kunnen.
Bestemming maakt me niet zoveel uit als het er maar zonnig is. Ik hoor je reactie wel tegemoet en misschien is het leuk als er meerdere mee gaan, voor mij geen probleem! Deel de kamer wel liever met een vrouw. Groetjes Marja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...