Reisgenoot gezocht november 2024 - februari 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonardo89

New Member
Hoi reizigers,

Ik (man, 48 jaar) en ervaren reiziger ga vanaf half november 2024 - half februari 2025 voor 3 maanden op reis.
Ik zoek een reisgenoot om samen mooie ervaringen te beleven. Bestemming ligt nog volledig open.
Zuid-Afrika, Dubai, Iran, India, Indonesië, Japan hebben een voorkeur. Wie heeft of hebben er zin om (delen) mee te reizen ?

Groet,
Leon

Hoi reizigers,

Ik (man, 48 jaar) en ervaren reiziger ga vanaf half november 2024 - half februari 2025 voor 3 maanden op reis.
Ik zoek een reisgenoot om samen mooie ervaringen te beleven. Bestemming ligt nog volledig open.
Zuid-Afrika, Dubai, Iran, India, Indonesië, Japan hebben een voorkeur. Wie heeft of hebben er zin om (delen) mee te reizen ?

Groet,
Leon
Hoi leon, heb interesse voor Iran en evt de rest, die ik reeds bezocht heb, gr hank
Waar woon je? Ik midden nld.

Hoi Hankie,

Bedankt voor jouw berichtje. Ik woon in de buurt van Arnhem. Iran gaat denk ik een lastig verhaal worden gezien de laatste berichtgeving, maar wellicht is het tzt wat rustiger daar. Verder sta ik open voor mooie avonturen en heb nog geen reisplanning. Naar welke landen heb jij interesse ?

Filippijnen en andere landen, die ik nog niet heb bezocht, 117 landen al wel bezocht, woon in Apeldoorn, gr hank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan