Hoi! Mijn naam is vincent, ik ben 17 jaar, en sinds juni klaar met de havo. Op het moment ben ik voor een jaar werkzaam als productiemedewerker. Ik heb hiervoor bewust gekozen omdat ik in 2011/2012 wou gaan reizen, en dit niet ging icm vervolgopleiding, en omdat ik nog niet echt zeker ben over mijn keuze qua vervolgopleiding. Ik wil de eerste week van 2012 naar italië naar een paar vrienden, maar verder heb ik een heel jaar de tijd om te reizen, dit is echter slechts een maand ivm financiën en werk vol te houden. Ik heb eigenlijk nog niet concreet een bestemming gekozen, maar sta voor elke bestemming open. Dus als je al plannen hebt; ik sluit me hier met alle plezier bij aan! Deze vakantie is voor mij een combinatie van het bewonderen van natuur & cultuur, maar toch van tijd tot tijd een terrasje pikken/feest mee pakken. Ik ben niet van plan in een hotel te zitten voor een paar weken, maar wil actief gaan rondreizen. Dus als er mensen van rond mijn leeftijd zijn die zich hierdoor aangesproken voelen, en zin hebben; laat maar wat weten, dan gaan we daar onder het genot van een pilsje eens over verder denken! Gr vincent