Reisgenoot gezocht rondreis Canada juli/aug 2019!!!

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Jeroen D B, 29 jul 2018.

1. Jeroen D B

Jeroen D B New Member

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jeroen 29 jaar, ik ben op zoek naar een reisgenoot m/v om samen (22 – 29 dagen) canada te ontdekken, de periode die ik vrij ben valt tussen 20 juli – 17 aug, voor mij is dit mijn eerste grote reis die ik maak, Iemand met meer reiservaring zou leuk meegenomen zijn, Ik heb wel al landen bezocht zoals Egypte, Turkije, Gran canaria, maar dit is natuurlijk niet te vergelijken en dit waren zon vakanties, nu wil ik het zo avontuurlijk & actief mogelijk houden, genieten van de natuur en vooral wildlife spotten, canada is altijd een grote droom geweest en volgend jaar is de beste periode voor mij om dit te kunnen waarmaken, graag had ik dus een reisgenoot gevonden om samen een route met uit te stippelen en te genieten van de prachtige natuur, wat we eventueel kunnen bezichtigen (route nog uit te stippelen):

- Vancouver
    - Tofino (Pascific Rim National Park, Rainforest Trails)
    - Whistler (Mountain Bike Park) & Brandwine falls provincial park
    - Clearwater
    - Jasper National Park (Maligne Canyon & Patricia Lake)
    - Uncluelet (Wild Pacific Trail)
    - Niagara Watervallen
    - Banff National Park
    - Lake louise
    - Wells Gray Provincial Park
    - Campbell River (elk Falls Provincial Park) (Adventure Quest Tours bears & orca)
    - Rocky Mountains (bear lake, nymph lake & esmaralde lake)

Als afsluiter van de reis had ik het volgende in gedachten:

Aangezien ik erg hou van orca's had ik graag Orca Dreams in Heriot bay bezocht wat houd dit in 4 dagen op een luxe camping, kayak, boot, walvissen spotten, goeie beoordelingen gevonden over Orca Dreams, Orca’s wil ik zeker spotten en van dicht bij liefst ook per kayak heeft het gevoel er echt bij te zijn, is misschien wat prijzig, maar ik zie dit als een ultieme ervaring, en de perfecte afsluiter van de reis.

Dit is wat ik persoonlijk zou willen bezichtigen maar is geen must, ik ben al tevreden als ik de meeste dingen die ik hier boven heb vermeld kan bezichtigen, het zou dan ook leuk zijn een reisgenoot te vinden met de zelfde interesses om samen met mij een avontuurlijke vakantie te beleven.

Mvg Jeroen

2. Wouter DM

Wouter DM New Member

Dag Jeroen.

Ik ben wel geïnteresseerd.
    Hoewel ik nooit echt veel gereist heb (enkel in Europa) sta ik te popelen om meer van deze wereld te zien. Vermits mijn vriendenkring niet echt dezelfde interesse hebben en alleen reizen maar alleen is, zoek ik ook via deze weg om reisgenoten te zoeken.

Daardoor kwam ik ook bij jouw voorstel terecht omdat dit past naar mijn voorkeuren (noord-amerika) ook de periode valt in mijn verlof

3. Patje Antwerpen

Patje Antwerpen New Member

4 weken Canada,,, ik zou de niagara falls niet doen,hou het bij het westen van Canada ,,,vertrek uit Calgary met een camper en doe het westen,,,en in de plaats van de niagara falls, ga naar Yellowstone ,,, is indrukwekkend, en blijf daar een dag of 3 a 4,,,,
    Doordat ik dit allemaal al.gezien heb is dat natuurlijk mijn persoonlijk idee daarover......
    Ik kan jullie dit al meegeven,,,,indien je een camper boekt, hou rekening met flextarieven.....
    Ik boekte al mijn campers , 1x Canada , 2 x usa, 1x nieuw zeeland, bij travelhome.nl , offerte kun je maken op camper.nl , deze website horen bij travelhome.nl. Succes met jullie trip,,,,,begin er op tijd aan

4. Jeroen D B

Jeroen D B New Member

Bedankt voor alle nuttige info

5. Jeroen D B

Jeroen D B New Member

Top laat me nog iet weten ik heb conversatie begonnen check postvak In

mvg jeroen

6. Patje Antwerpen

Patje Antwerpen New Member

En wil je wat hulp of info over hoe het allemaal wat werkt, geen probleem .. ik ben van kapellen bij Antwerpen, indien nodig...
    Weet ook is de usa en Canada verschillende btw tarieven zijn, dit is ook bepalend bij het boeken van een voertuig, de ophaalplaats bepaald het btw tarief, en dat verschil kan groot zijn, daarom zijn we vanuit Calgary vertrokken...

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie