Reisgenoot gezocht september Griekse eilanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Olivier4

New Member
Ik ben nog op zoek naar een toffe reisgeno(o)t(e)om samen mee naar de Griekse eilanden (cycladen) te gaan. Ik zou 2 eilanden bezoeken en daar telkens een weekje verblijven. Het weer in september is perfect. veel zon en aangename temperaturen. Verblijf (slaapplaats) op de eilanden is ook niet duur. Graag iemand met de "niets moet alles kan"mentaliteit. Ik ga al meer dan 10 jaar naar de Griekse eilanden en ik ben er verzot op! ik ben dan ook de ideale gids ;-)

Hoe ik mijn vakantie eruit ziet: lekker eten, standen verkennen, zonnen, eens uitgaan, rondrijden met scooter/ auto, wandelen door kleine dorpjes, fotografie,.... kortom een rust vakantie.

Ik zoek: iemand die graag van de zon houdt, geniet van gezellig tafelen,...

Jirka

Member
Hoi

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot, klinkt me leuk Griekenland!

Groetjes Jirka

Olivier4

New Member
Hey,
Ik ben nog op zoek. Ik heb ondertussen mijn vlucht wel al geboekt bij Jetair.
ik vertrek op zondag 4 september en terug op 22 september. (Brussel - santorini-Brussel) Ik heb nog niet gekeken voor slaapplaats. Als je zin hebt ben je meer dan welkom. Misschien best eerst op voorhand afspreken zodat we elkaar eens kunnen zien en om elkaar een beetje te leren kennen... je ziet maar. Heb je al ooit de Griekse eilanden gedaan?
Als je graag van de zon houdt, zee, strand , vrij gevoel, dan ga je dat wel leuk vinden denk ik.

ps: misschien iets over mij:
ik ben van Gent
32 jaar
Amateur fotograaf/ levensgenieter/

zonnige groetjes
Olivier

Bijlagen

• 411521_10150994900671820_1935469402_o.jpg
    411521_10150994900671820_1935469402_o.jpg
    536 KB · Weergaven: 0

Jirka

Member
Ja klinkt super leuk!
Afspreken lijkt mij ook eerst het beste
Ik ben trouwens ook van regio Gent

Olivier4

New Member
Dag Jirka,
Zou je nog interesse hebben om mee te gaan? Ik ga deze week anders hotelekes beginnen boeken.
mvg
Olivier

Jirka

Member
Sorry ondertussen heb ik al een reis kunnen vastleggen naar Thailand.

Geniet van Griekenland! Ik hoop dat je een fantastische reis beleeft!

Vele groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan