Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht September of November/December (colombia)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Celeste

New Member
Hoi,

Graag zou ik circa 3 weken willen reizen door Colombia. Doorgaans houd ik ervan om een combinatie van cultuur en natuur, dus steden bezoeken, maar ook een hike trail doen in de natuur. Als tip heb ik de lost city trail gekregen.
Voorheen maakte ik dit soort reizen met mijn ex-partner en graag wil ik dit voortzetten, maar zie het niet zitten om dit alleen te doen.

Ik ben 31 jaar en heb geen kinderen. Ben jij ook reislustig en lijkt Colombia jou een leuke bestemmig, laten we dan kennismaken en kijken of we mogelijk samen kunnen reizen.

Mijn oorspronkelijke plan was om de laatste 3 weken van September weg te gaan, maar zou het ook kunnen verplaatsen naar November/December.

Groet,
Céleste

Hoi Céleste,

Wat een leuk plan! Dat klinkt als een reis die ik ook heel erg zou waarderen. Vaak reis ik alleen omdat ik graag landschapsfoto's maak maar bij verre bestemmingen ga ik toch liever met iemand mee. De lost city trail hiken is wel echt iets wat bij me past.

Ik heet Vincent, ben 37 jaar (ik zie er wat jonger uit) en heb ook geen kinderen. Vroeger ging ik meestal op reis met vroegere partner, vrienden of familie maar de meesten van hen hebben kinderen op deze leeftijd, wat het reizen niet erg bevordert.

Al met al, mocht je benieuwd zijn of er een samenreis mogelijkheid in zit dan hoor ik het graag van je.
Groet, Vincent

Hoi Céleste en Vincent,

Klinkt als een perfect plan! Voor de corona in Bogata geweest een paar dagen maar aangezien de vriend waar ik veel mee deed reizen nu ook een relatie heeft ben ik op deze site terecht gekomen. Ik ben al vaker in Zuid-Amerika geweest en ik ben er helemaal verliefd op wat jij schrijft Céleste dat is meestal ook mijn ding. Ik ben trouwens 35 en ook geen partner of/en kids het liefst ga ik in November/december , nou laat maar iets weten misschien kunnen we met zijn drieën

Groetjes
Ivo

Hoi Ivo en Vincent,

Dank voor jullie reactie op mijn bericht. Denk dat het goed is om elkaar beter te leren kennen en van daaruit te kijken of het zodanig klikt dat we mogelijkheden zien om samen te reizen.

Schikt het jullie om eventueel donderdag/vrijdagavond of ergens volgende week te skypen?

Groet,
Céleste

hallo, ik heb ook wel interesse om te reizen naar Colombia, combinatie natuur, cultuur, hiken... Om het natte seizoen te vermijden graag richting december. Als ik mee kan kennismaken, graag.

Hallo,
Ik lees net je bericht Céleste. Ik wil ook graag naar Colombia gaan in september of november/december. Periode maakt niet zoveel uit. De lost city trail wil ik ook heel graag doen. Verder hou ik vooral van natuur, wandelen, stranden. Ik ben afkomstig uit België (West-Vlaanderen) en ben 29 jaar. Vorige week een weekje naar Slovenië geweest met een reismaatje die ik online leerde kennen, en is me erg goed bevallen!
Groetjes
Lara

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...