Ik, vrouw 51 jaar zoekt een reisgenoot M/V of meerdere reisgenoten (mag een groepje zijn) voor een zonvakantie in een nader overeen te komen bestemming. Liefst in september of oktober 2023. De duur van de reis is eveneens in overleg. Vind je dit een tof idee, stuur me dan een berichtje. Ik zelf kom uit Zuid Limburg (Nederland) bij Maastricht. Ps ieder moet wel haar/zijn eigen ding kunnen doen!
Daar ben ik ook naar op zoek. Vooral warmte en rust. Eigenlijk had ik november in gedachten, maar zou ik op werk moeten bekijken of oktober haalbaar is. In ieder geval nog veel verlof.
De eenpersoons toeslag wil ik vermijden, daarom liever reisgenoot. Inderdaad ieder zijn of haar ding doen, maar wel zo leuk als het klikt .
Zelf ben ik 46 jaar en woon in Hasselt.
Groetjes Erna
Nou , ik ben daar helemaal voor in.
Tof idee.
Okt. is voor mij goed haalbaar.Graag zelfs.
Ieder zijn ding doen is prima, maar vast iets gezamenlijk ondernemen klinkt ook goed.
Ik ben zelf woonachtig in Almere.
Lijkt het je wat, dan hoor ik graag van je.
Hoi, ik heb Bali al geboekt vanaf 8-10.. tenminste de vlucht en de eerst 4 overnachtingen in Canggu. Rest zie ik nog wel. Ik blijf 15dagen dinsdag 24-10 vlieg ik terug. gezelligheid is altijd welkom. En eigen ding doen is vanzelfsprekend. ik zie al leuke reacties, iig succes met je keuze
Hoi Erna, Ik ga misschien met een andere vrouw van dit forum in November naar Egypte. ALs je intresse hebt kun je wel met ons mee.
We willen zaterdag 4 november vertrekken, All inclusief hotel Rode zee.
In Egypte ben ik al geweest, en zou liever ergens naartoe gaan wat voor mij nog onbekend is. Wel een fijn aanbod, want zou graag mee willen ! Die periode past mij ook zeker.
Kunnen jullie Kaapverdië overwegen? Ongeveer zelfde prijs dan Egypte .
Daar ben ik ook naar op zoek. Vooral warmte en rust. Eigenlijk had ik november in gedachten, maar zou ik op werk moeten bekijken of oktober haalbaar is. In ieder geval nog veel verlof.
De eenpersoons toeslag wil ik vermijden, daarom liever reisgenoot. Inderdaad ieder zijn of haar ding doen, maar wel zo leuk als het klikt .
Zelf ben ik 46 jaar en woon in Hasselt.
Groetjes Erna