Reisgenoot gezocht, thailand of maleisie of borneo

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoi
ik ben eveline en zoek een reispartner voor in de periode november-december. ik ben 24 en woon in brugge vorig jaar heb ik een rondreis gemaakt door brazilie. verder ben ik ook nog naar bodrum en istanbul geweest.
mijn hotmail; [email protected]

groetjes en hopelijk tot binnenkort

hey. ik ben een jongen van 23 ook op zoek naar reispartner om toffe tijden mee te maken (niet perse meer). ik ben helemaal te vinden voor thailand, maleisie of borneo, voor mij is het ideaal om in die periode te gaan, omdat ze in mijn vriendengroep niet geinteresseerd in (verre) reizen, diegene die dit wel doen zijn koppels, en als vrijgezel is het niet aangenaam om met een koppel te reizen, daarmee ben ik heel geinteresseerd in uw aanbod, moest je nog geinteresseerd zijn, laat je maar iets weten,

groeten

arne

Hey!

hebben jullie al meer concrete plannen ivm jullie reis ? Ikzelf vertrek in okt/nov met een vriend naar China. Jammer genoeg gaat die jongen na 3 weken alweer naar huis en blijf ik alleen achter..:roll:... Dus..ik ben evt ook op zoek naar iemand die in de periode rond nov-dec ook ergens in Thailand rondhangt. (mijn plannen zijn nog héél vaag, maar dus ook makkelijk aanpasbaar aan eventuele reisgenootjes8))
Laten jullie iets weten?

(ps: ben een meisje van 23, gent)

doei!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan