Reisgenoot gezocht tussen 12 en 30 april 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevecafepick

New Member
Hallo,

Mijn naam is Steve, een 40 jarige jongeman (jong van geest) uit Brugge. Ik ben net terug van een 10 maanden lange backpackingsreis maar toch krijg er niet genoeg van. Heb nog vrij tot 1 mei 2016. Zou graag nog even een land verkennen. Dit kan voor mij nog vanaf 12 april tot en met 30 april 2016. Wie zin heeft om dit samen met mij te doen kan iets laten weten op [email protected]

Ik sta voor alle soorten reizen open en alles is bespreekbaar: backpacking, rondtrip,...

Groeten

Steve Huyghe

Hallo Steve, ik heb ook al een groot stuk van de wereld gezien en wil elk jaar verschillende reizen maken... dit jaar wil ik nog eens naar Berlijn (kan eind mei of eind juli) en naar china, kan heel de zomer , maar is best in september , als ik het weer bekijk... ik zie dat je maar kan tot 1 mei, maar wie weet kunnen we dan intss eens afspreken en zien of het klikt voor eventueel een latere reis, want ik vermoed dat je niet compleet er mee zal stoppen he. ik kon in de paasvakantie wel, maar hierna moet ik aan 1 stuk werken tot eind mei...
grts
inge

Laat maar iets horen als je reisplannen hebt. Ik heb nu een jaartje niet gewerkt maar begin terug 1 mei en dit tot en met eind december. Waarschijnlijk jan, feb en maart 2017 vrij om te reizen. Mijn email: [email protected]

hallo steve, ik wil liefst gewoon afspreken en mensen leren kennen ... meerdere keren,... vooraleer ik ermee op reis ga.
heb dat 1x gedaan, maar 1x afgesproken en op reis en dat viel tegen. er moet een basis zijn van overeenkomsten en elkaar wat kennen. eind december wil ik zeker terug op reis... maar dan best de komende weken al eens iets gaan drinken om mee te beginnen.
grts
inge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan