Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht tussen de 20 en 28 jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fnesja

New Member
Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die ook de reiskriebels zoals mij te pakken hebben. Ik ben een meisje van 21 jaar en ga graag af en toe en weekendje weg of in de zomervakantie een weekje weg. Ik zou begin september en/of eventueel nog een weekje in juli op reis willen maar mijn vriendinnen zijn meer het type voor een luilekkere vakantie te doen. Ik ben op zoek naar mensen die zoals ik de omgeving willen verkennen, af en toe aan het strand liggen, maar geen hele dagen ... die eigenlijk meer houden van actie en het verkennen van de omgeving op avontuurlijk, natuurlijk, cultureel, ... vlak. Spreekt dit je allemaal aan? stuur dan een persoonlijk berichtje.

Groetjes

Hallo,

Ik weet niet of mijn zoekertje aan jouw reiswensen voldoet? Zoja, laat dan gerust een berichtje achter!

Grtjs, Jolien

ps: hieronder zie je mijn zoeker die ik plaatste.

Hoi

Ik heb reeds met een andere vr. reisgenote een plan uitgewerkt om naar Mexico te gaan. Wij zijn nog op zoek naar een 2-tal andere reizigers die zin hebben om mee te gaan.
Het plan: vertrek begin juli voor 4 weken, auto huren, veel wandelen, cultuur opsnuiven,... wat avontuurlijk doen dus

Ik ben v, 23j, student lerarenopleiding (werk ook als begeleidster), Gent.
De andere reisgenote is 26j, ook lk lager ond.

Heb je interesse, laat dan zeker iets weten!

Grtjs, Jolien

Mijn buget is wel beperkt ... het spreekt mij wel aan, maar ik heb maximum een buget van 600-700euro voor de reis in het totaal.

hoi hoikes.

Ik zag je advertentie en heb wel interesse. Ik ben ook wel een beetje zo'n reistype. Een toffe mix tussen relax en cultuur. Voor mij graag een afwisseling van uitstapjes. Een onbekend dorpje, steden, gebouwen, openluchtpretpark,... gaan bezoeken. Natuurlijk soms wel eens afgewisseld met een half dagje rust. En dan 's avonds eens wat rondkuieren in het stadje en de sfeer op snuiven, wat langs de souvenirshopjes gaan, iets gaan drinken,een stapje wagen,.... Puur genieten.
Dit jaar had ik kroatie in gedachten, maar ik heb momenteel maar verlof tussen 16 en 31 juli. Ik had iets gevonden om via de formule van gogo te reizen en dit voor een budget die zeker te doen is. Zo'n organisatie vind ik handig omdat je altijd wel nieuwe mensen leert kennen. Maar wat je er zelf wilt gaan doen kun je gerust nog zelf beslissen hé. Maar een groep erbij is altijd leuk hé?
Wat denk jij ervan? Of andere voorstellen?
Laat me gerust iets weten.
Aja en ik ben 25 m en uit w-vl. En ik kan me met iedereen amuseren.

Groetjes,
Vincent

hey ik ben dominique (m) 22j en zoek al lang naar iemand , maar die zijn allemaal op zoek naar fuifers of luieriken , maar toch iemand die avontuurlijk is , voor mij is het goed

grtj domi x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...