Reisgenoot gezocht vanaf 13 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarah87

New Member
Beste reizigers,

Ik heb nog geen reisplannen voor de periode 13 juli tem 3 augutus ( eerste 2 weken wil ik zeker op vakantie gaan) en zou graag iets concreet vastleggen maar ben nog op zoek naar compagnie.

Even kort. Ik ben 24 jaar, opvoedster en woon in Oost-vl ( omgeving Gent).

Wat heb ik in gedachten als reis? Bestemming maakt voor mij niet uit...Zon! Vliegen mag, ver, heel ver, mag ( nu ik geen rekening meer moet houden met een vriend die als de dood voor vliegen was- dus elke zomer naar z-fr met de wagen). Ik hou vooral van nieuwe dingen ontdekken ( ik hou erg van vernieuwende natuur bijvoorbeeld), gezellig dorpjes en marktjes, water(sporten) en lekker eten.

Liever niet: zon-zee-stand-vakantie, massabestemmingen, fuiven.

Ik heb niet echt ervaring met plannen van een vakantie, maar samen zal dat wel lukken... Geen ervaring met trekken en tenten ( liever eigenlijk niet). Ik ben geen luxebeest maar kamer en ontbijt is zeker welkom. Ik sta wel open om verschillende streken te doen, dus op die manier dan toch een beetje 'trekken'.

Wil iemand zijn reiservaringen met me delen en samen met mij op vakantie gaan? Ben je tussen 20 en 28 jaar. Heb je ook van 13 juli tem 3 augustus verlof?

Voor alle duidelijkheid ik ben niet op zoek naar een nieuwe relatie... Ik zou dus eerder met een reisgenote :wink: op vakantie gaan :-)...

Ik hoop dat er iets concreet uit de bus komt!

Sarah

Hallo Sarah,

Ik zag je oproep en heb wel interesse. Qua reisbeeld heb ik wat hetzelfde als jou in gedachten. Een reisje vol ontdekkingen, verrassingen, plezier en memorabele momenten. Waar naartoe? Zolang het zonnetje er maar schijnt.

Natuurlijk nu komt het. Ik begrijp dat je op zoek bent naar een reisgenote en geen nieuwe relatie. En daar volg ik je volledig in. Ware het nu natuurlijk niet dat ik wel een man ben. (Sorry, kon ik zelf niet kiezen. :s) Weet dat ik dit hier totaal niet zie als een soort van datingreis of wat dan ook. We zijn gewoon beiden op zoek naar iemand om een toffe reis mee te maken. En niemand wil helemaal alleen op reis. De keuze ligt in jouw handen en ik heb alle begrip voor wat je dan ook kiest.

Laat me gerust iets weten.

Groetjes,
Vincent

Ps: ik ben westvlaming (lap) 26 en man (2de keer lap).

Hey Sarah & Vincent,

@ Sarah: 'k heb je een nieuw berichtje gestuurd, laat maar weten of het je aanstaat he :)

Mijn plan was om deze zomer 1 à 2 weken naar Koratië & eventueel Slovenië te trekken: mix van avontuur & ontspanning: autootje huren en dan afwisselend in de tent & in hostelletjes slapen.

Er zijn veel verschillende dingen te doen: plitvice meren, strand, kajakken, stad bezoeken, natuurparken,...

Ik ben vrij vanaf 9 juli tot 30 juli. Ahja, bijna 26 en uit Antwerpen ;)

PS: En voor't geval je nog twijfelt, 't kan er heet zijn in de zomer! :)

Groetjes,
Karen

hi,

As my husband has to work the whole summer, I'm also searching for a girl to go on holiday. I was thinking to go Greece or Italy or Spain.
(sorry, my Dutch is still bad)
Ivy, Brugge

Hoi,

Eind juli, begin augustus ga ik een roadtrip ondernemen. De bestemming is nog onbekend (beetje afhankelijk van het weer). Het zou voornamelijk een mix zijn van (water)sporten (surfen, kitesurfen, snorkelen, zeilen, duiken, mountainbiken, ...) en natuur, cultuur, relax, ...

Jullie mogen gerust iets laten weten bij interesse.

Groetjes,

Fred

go with the flow..neeeeeeeeeein :)

Allokes daar,

We gaan dat hier eens proberen :)...
Het is de eerste keer op zo een website, dus spannend...

Ik moet er echt ook even tussenuit...En vermits men best friend naar spanje trekken en vooral gaan om veel en lekker maar ongezond te eten en s'avond het stad in te trekken.
Wil ik het graag over een andere boeg gooien. Ik ben opzoek vooral naar avontuur, natuur en back to basic...wat mij leuk lijkt is met de fiets gewoon vertrekken en rijden maar...hop naar het avontuur... :)

Zelf ben ik 28, sportleerkracht en gezondheidstherapeut is spé...
Afkomstig van antwerpen, zot van dieren en natuur, sportief, ben zot van gezonde en lekkere voeding :)

Bij deze moest er iemand ook zo'n plannen hebben...

Greets Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan