Reisgenoot gezocht voor 2010 !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sharon

New Member
hoi!
Mijn naam is Sharon en ik ben 34 jaar. In 2010 wil ik een reis maken maar ik weet nog niet naar waar. Op mijn verlanglijstje staat : japan, china, hong kong, canada, US etc etc !

Ik ben geen uitgangstype en hou ook niet van strandvakanties. Ik hou van shoppen en cultuur opsnuiven!

Wie wil met me meegaan?

gr
Sharon

Dag Sharon,

mag een man ook mee? :-)

Ikzelf ben 29 jaar, uit het Antwerpse. En ook op mijn verlanglijstje staat een wereldreis. Reis veel, maar ben nog nooit buiten Europa (buiten Egypte) geweest... En zoiets alleen helemaal in elkaar boksen/plannen zie ik niet echt zitten.

laat maar iets weten als je in contact wil komen! Graag via mail.

groeten,

Ben ([email protected])

hoi!
Mijn naam is Sharon en ik ben 34 jaar. In 2010 wil ik een reis maken maar ik weet nog niet naar waar. Op mijn verlanglijstje staat : japan, china, hong kong, canada, US etc etc !

Ik ben geen uitgangstype en hou ook niet van strandvakanties. Ik hou van shoppen en cultuur opsnuiven!

Wie wil met me meegaan?

gr
Sharon

Dag Sharon,

Ik weet niet of mijn voorstel (Zijderoute China, gisteren gepost) je zou kunnen aanspreken. Geen gemakkelijke reis, wss weinig comfort maar vast en zeker een unieke ervaring.

Groetjes,

Eric

avontuurlijke reis

Dag sharon,

ik probeer met een paar vrienden (m/v) een klein groepje samen te stellen, misschien heb je hierin interesse.
we proberen verhouding (m,v) wat gelijk te houden, is aangenamer.
low budget reizen met rugzak, maar toch comfortabel genoeg met aandacht vr cultuur, bevolking en natuur.
leeftijd, 30 a 40 jaar, omgeving Leuven
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan