Hallo Pascaline,
Leuk dat je reageerde, zo snel had ik geen reactie verwacht.
Voor mij is het de eerste keer om met een "onbekende" te gaan reizen, mijn vrienden en kennissen kring die verklaarde me
voor gek, en voorspelde dat niemand met me mee zou gaan.
Ik heb wel al vaker reizen gemaakt met m'n ex, van trekkingen tot rondreizen. Dus n beetje ervaring heb ik wel denk ik.
Ik ben op Alaska uitgekomen omdat ik altijd iets met honden heb gehad, en de Iditaroth is de grootste extreemste sledenhonden race ter wereld, en die wil ik wel eens meemaken.( althans 't van kortbij zien, de start en de finish.) Heb als hobby fotografie , en ik denk dat daar in Alaska wel mooie plaatjes gaan uitkomen.
Zelf denk ik 'n maandje daar rond te hangen en het een en ander te kunnen zien en meemaken, maar omdat het toch redelijk geïsoleerde plaatsen zijn , vooral in de wintermaanden, vergt het wel een goede voorbereiding denk ik zo.
Ik heb al wat info proberen te halen bij Alaska experts, maar die hebben niks in de wintermaanden, omdat er te weinig belangstelling voor is , en die hadden nog nooit zo'n aanvraag gehad.
Zal de kou wel zijn wat mensen tegenhoud!
Omdat de reis naar Anchorage zo'n 38,5 uur duurt, leek het me een goed idee om in Seattle n paar dagen te verblijven, daar valt ook wel wat te zien denk ik zo, en als je er dan toch bent, waarom niet, he?
Ik zou zeggen kijk eens of je je met bovenstaande een beetje kunt vinden, en of je die race ook wel aanstaat.
En verder heb ik ondervonden dat mensen die reizen hebben altijd wel wat te vertellen toch ?
Ikzelf ben dus ook alleenstaand , wonend in Riemst, wel geboren in Maastricht, ( dus n Nederlander) . Hoop dat dat niet afschrikt, hihi.
Groetjes , Jack