reisgenoot gezocht voor augustus

filip2block

Active Member
Het is al even geleden dat ik hier nog ben geweest, maar het plan om naar Canada te gaan is onlangs afgevoerd. Ik zou deze zomer toch nog graag zo'n 12 dagen (vanaf bvb 6/8) binnen Europa willen reizen. Liefst naar een budgetvriendelijke en minder bekende regio. Ik (onlangs 40 geworden) ben een redelijk avontuurlijk type, maar mijn conditie (en knie) is wat belabberd. Kamperen is zeker een optie. Maar hostels en andere mogelijkheden ook zolang het maar budgetvriendelijk is (als reisbegeleider zou Canada gratis geweest zijn). Openbaar vervoer, met de auto vanuit België (al ben ik niet iemand die graag lang rijd) of een huurwagen ter plaatse, mag allemaal.

Ik denk dat ik een relax type ben en ben op zoek naar nieuwe ervaringen: natuur, cultuur. Lang in mijn bed of op een strand liggen, zijn minder m'n ding. En liever eentje gaan drinken dan een hele avond op café hangen :). Moest je geïnteresseerd zijn of meer willen weten, hoor ik het wel!

Frankofiel

New Member
Maxdaoc@live.nl
Ik ben max 50 jaar uit rijswijk
Ik zou graag naar de camping in zuid Frankrijk reizen caravan en tenten zijn daar al aanwezig. Zwemmen vissen zonnen markt bezoek of lavendel museum, kano tochten.
Ik ben taxi chauffeur en lange stukken rijden vi d ik geen probleem
Ik hou er van om daar lekker te relaxe boodschap doen stokbroodje met een wijntje
Hengeltje in de hand de plek ligt 50 meter van het water en het is altijd warm op deze camping
Kwa budget zit je kwa benzine heen en terug op 275 ongeveer 100 tol en de camping plek voor 2 personen is 20 euro per dag plus 4 euro stroom per dag en 22 cent tax.
U heeft mijn mail
Ik heb geen relatie behoefte of iets van die onzin wil gewoon lekker op vakantie maar niet alleen.

filip2block

Active Member
Dag Max. Het ziet ernaar uit dat ik je niet kan helpen: we zijn ondertussen met vier om naar Scandinavië of Georgië te gaan trekken.

Bovenaan