reisgenoot gezocht voor australie en eventueel azie

Status
Niet open voor verdere reacties.

laura7

New Member
heey,

ik ben laura en ik zou heel graag naar australie willen en ik zou het erg leuk vinden om daar 1 of meerdere reisgenoten bij te hebben. Ik heb nog geen datum, maar ik zou ergens in september of oktober willen gaan, maar dit is nog te bespreken. Het reisplan ligt nog niet vast, maar ik zou graag langs de oost- en zuidkust reizen. Ik zou ook wel richting darwin willen, maar dat ligt eraan hoe lang ik er blijf.

het zou erg leuk zijn als ik ervoor of erna richting azie zou kunnen, maar ik vind dat niet veilig genoeg om alleen te gaan, dus ik zou alleen die kant op gaan als ik een reisgenoot heb.

Er ligt nog niks definitief vast, dus er kan nog met vanalles verschoven worden

als je geïnteresseerd bent, kun je contact met me opnemen, kunnen we kijken of onze ideeën overeen komen en kunnen we kijken of het een goed idee zou zijn om samen te gaan.

groetjes laura

hey laura,

ik vertrek eind september - begin oktober voor 5 maanden. working holiday visum.
een vastgelegde route heb ik niet maar dit is ongeveer het plan:

landing in sidney: stad bekijken + tax number aanvragen, 2dagen
vlucht Sidney-Darwin
Darwin: auto kopen, via kakadu, uluru en alle andere bezienswaardigheden naar Adelaide. +/- 15dagen

Adelaide naar Tamworth: in Tamworth 12 dagen jackaroo/jillaroo school en aansluitend een maand als jackaroo werken.

Van Tamworth naar Brisbane, afzakken naar gold coast en daar leren surfen. +/-2 weken

verder afzakken naar sidney, daar werk zoeken (cafe?,...), surfen
kerst en nieuwjaar in sidney!

daarna via canberra naar melbourne en eventueel Tasmanië.

eind februari vertrek ik terug naar Belgie, Azië staat voorlopig niet op de planning.

laat maar weten of het je iets zegt
gr

[email protected]
best mailen, dit forum check ik niet regelmatig

hey laura,

ik vertrek eind september - begin oktober voor 5 maanden. working holiday visum.
een vastgelegde route heb ik niet maar dit is ongeveer het plan:

landing in sidney: stad bekijken + tax number aanvragen, 2dagen
vlucht Sidney-Darwin
Darwin: auto kopen, via kakadu, uluru en alle andere bezienswaardigheden naar Adelaide. +/- 15dagen

Adelaide naar Tamworth: in Tamworth 12 dagen jackaroo/jillaroo school en aansluitend een maand als jackaroo werken.

Van Tamworth naar Brisbane, afzakken naar gold coast en daar leren surfen. +/-2 weken

verder afzakken naar sidney, daar werk zoeken (cafe?,...), surfen
kerst en nieuwjaar in sidney!

daarna via canberra naar melbourne en eventueel Tasmanië.

eind februari vertrek ik terug naar Belgie, Azië staat voorlopig niet op de planning.

laat maar weten of het je iets zegt
gr

[email protected]
best mailen, dit forum check ik niet regelmatig

Aha, Leconfield :smile:

Wanneer ben je daar? Ik kom daar de 17e Januari aan.
Ik zit met kerst en nieuwjaar ook in Sydney.

Als je wil kunnen we wel wat afspreken of gegevens uitwisselen als je wil.

leconfield eind oktober,
maar kerstmis en oudjaar kunnen we afspreken

gr

ik heb je een pm gestuurd.

heey,

ik ben laura en ik zou heel graag naar australie willen en ik zou het erg leuk vinden om daar 1 of meerdere reisgenoten bij te hebben. Ik heb nog geen datum, maar ik zou ergens in september of oktober willen gaan, maar dit is nog te bespreken. Het reisplan ligt nog niet vast, maar ik zou graag langs de oost- en zuidkust reizen. Ik zou ook wel richting darwin willen, maar dat ligt eraan hoe lang ik er blijf.

het zou erg leuk zijn als ik ervoor of erna richting azie zou kunnen, maar ik vind dat niet veilig genoeg om alleen te gaan, dus ik zou alleen die kant op gaan als ik een reisgenoot heb.

als je geïnteresseerd bent, kun je contact met me opnemen, kunnen we kijken of onze ideeën overeen komen en kunnen we kijken of het een goed idee zou zijn om samen te gaan.

groetjes laura

Hey Laura,

Als je ginder bent laat dat dan zeker effe weten, als we in elkaars buurt zijn kunnen we afspreken. Ik ben vanaf 19 december ginder, en blijf daar een jaartje. :smile:

hoi Laura,

ik ben volop aan het plannen voor Australië, New Zeeland en Fiji. Dit vanaf begin 2011. Moest je interesse hebben...

hy
ik ben maarten 22jaar en ben al tijdje bezig met het idee om naar Australië te gaan (1jaar) en wel met work travel visum maar wil wel meer reizen dan werken
zou het liefst de reis beginnen met iemand voor paar maanden of de hele reis naar gelang alles loopt.

moest je interesse hebben je mag me altijd weer sturen of mail sturen

op maartenhautekiet_@ hotmail.com

al vast bedankt

maarten

Hoi Laura,

Ik plan een reis naar Australië, stukje Nieuw Zeeland, vertrek oktober - november 2010, voor enkele maanden.
Ben vrouw, 24j.
Nu een vriendin heeft afgehaakt, hoop ik via dit forum een aangename reisgenoot te vinden. Ben afgestuurd in boekhouding, waarin ik gedurende een kleine 2 jaar gewerkt hebt. Heb echter beslist om nog even nu het nog kan (geen financiële verplichtingen) de kans te grijpen om naar het buitenland te trekken. De Oostkust wil ik graag afreizen, daarnaast sta ik open voor andere trajecten. Lijkt het je iets om samen te reizen, dan hoor ik het graag.
e-mail [email protected] grtz

heey,

groetjes laura

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan