Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht voor Australië en eventueel Nieuw-Zeeland vanaf januari 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Machtelt

New Member
Hallo allemaal,

Misschien vertel ik best eerst iets over mezelf: ben een vrouw van bijna 25, woon ergens in Vlaams-Brabant, België en werk nu al een drietal jaar. Ik zou graag eind december 2011, begin januari 2012 voor onbepaalde tijd naar Australië en eventueel ook Nieuw-Zeeland reizen, en daarvoor zoek ik dus een (liefst Belgische) reisgenoot Echt concrete plannen heb ik nog niet. Het enige dat ik weet is dat ik niet de typische toerist wil uithangen, in de zin van hotelletjes boeken of meegaan met voorgekauwde groepsreizen. Ik wil couch surfen en liftend of te voet rondtrekken om de cultuur op te snuiven, de natuur te bewonderen en mensen te leren kennen. Financieel moet het ook nog lukken, dus zou ik er graag ook gaan werken. Zeker voor de eerste maand(en) is het leuk om op iemand te kunnen terugvallen, dus als je je in mijn plannen vindt, laat dan zeker maar iets weten! Australia here we come!

Groetjes en hopelijk tot mails/berichts!

Machtelt

Hoihoi,

Dat ligt nog volledig open! Ik stel mijn leven hier er voorlopig op in dat ik min. vier maanden en max. een jaar wegblijf. Maar zelfs dat ligt dus niet volledig vast. Hoe lang zou jij willen gaan?

Groetjes!

Machtelt

Hey,

Ik herken me in je verhaal
Ik ben 25 en woon ook in Vlaams-Brabant en ik wil ook suuuper graag naar Australie trekken.
Ik heb al een aantal reizen gemaakt, op eigen initiatief ( dus niet begeleid ).
Ik ben ook meer het type dat in jeugdhostels verblijft of wil gaan couchsurfen...

Ik zou rond eind januari/ begin februari willen vertrekken, maar dat staat nog open..
Er is nog niets vastgelegd.
Ik hou van veeel natuur, cultuur en het lokale leven daar te leren kennen.
Ik zou ook graag willen gaan duiken in the great barrier reef.. Dat is al lang een droom van mij !

Ik heb al alleen rondgetrokken in Zuid-Amerika bv, maar ik voor australie zoek ik wel een reisgenootje... Laat maar iets weten als je eens wil mailen

Groetjes ,

Lies

Hej machtelt, lies, dries,..
Hoe staat het met de australië-reis? Ik ben 24 jaar, uit oostvlaanderen, enorme fan van reizen in vrijheid en natuur, en het kriebelt om een jaartje in australië door te brengen.. En ik ben dus op zoek naar een reisgenoot om samen de reis aan te vangen. Klinkt bekend, nee ?
'k Zou t wel een idee vinden om mijn gelijkgestemden hier te leren kennen, wat denk je?
inge xx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...