Reisgenoot gezocht voor Australië oktober 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Missis E

New Member
Hey,
Ik ben 24j. Over enkele maanden studeer ik af en dan vertrek ik voor een jaar naar Australië. Mijn vertrek is gepland begin oktober 2010. Ik zou gedurende een maand in Sydney verblijven in een gastgezin en ondertussen Engelse les volgen, nadien staat er nog niets vast. Uiteraard staat Nieuw-Zeeland ook op mijn verlanglijstje. Ik ben ingeschreven via WEP en heb reeds een working holiday visum voor Australië. Het enige wat nu nog ontbreekt is een reisgenoot :wink:. Spreekt dit je aan en heb je interesse, dan mag je zeker iets laten weten!
Groetjes,
Missis E

Beste,

jammergenoeg ben ik al een tijdje afgestudeerd en heb niet de vrijheid om er even een jaar uit te trekken.
Ik zou het wel fijn vinden contact te houden en bvb volgend jaar enkele weken samen te reizen. Gezien ik hier bijzonder weinig kom: graag een mailtje als het je aanspreekt: sslangetje at hotmail dot com

Groetjes,
Mireille
V, 29, O-Vl

ik zie dit ook wel zitten om volgend jaar dan enkele weken (4) mee rond te trekken. Een jaar zit nog niet in de planning aangezien ik nu aan mijn 2e werkjaar ben begonnen.

Aangezien je ook nog een maand in Sydney gaat verblijven is het mss handiger om af te spreken om later samen rond te trekken.

Ja, misschien is het inderdaad handiger om na die maand dat ik Sydney verbleven heb eventueel samen rond te reizen.
Je laat maar weten wat je plannen zijn

Greetz

Australie

Hey Missis E,

Ik ben Marlou, 23 Jaar en ik ben in Augustus klaar met studeren.
Na mijn studie wil ik heel graag gaan reizen en Australië staat al heel lang bovenaan mijn verlanglijst!! Ik heb vanaf Oktober dus alle tijd van de wereld. Het lijkt mij ook echt geweldig om eerst een maand in Sydney te verblijven.
Wat zijn jou verdere plannen? Misschien kunnen we daar eens over hebben?
Groetjes Marlou

Hey Marlou,

In principe studeer ik af begin juli, dan zou ik een paar maanden gaan werken om wat te kunnen sparen voor Australië. Het plan is om eind oktober te vertrekken naar Sydney. Daar verblijf ik een maand in een gastgezin en ik zou Engelse les gaan volgen. Dit heb ik kunnen vastleggen via de organisatie waarmee ik vertrek. Nadien ligt de weg eigenlijk volledig open. Het liefst zou ik de oostkust doen en uiteraard wil ik ook Ayers Rock, Uluru en Darwin zien, als er nog tijd is voor de westkust, dan zie ik dat ook zitten. In juli zou ik dan naar Nieuw-Zeeland gaan met een paar vrienden van hier en daar zou ik een maand rondtrekken en dat is hetgene dat ongeveer al vast staat, voor de rest zal ik daar zien wat ik doe. en waar ik naartoe ga.

Laat maar iets weten als je nu nog meer interesse gekregen hebt!

Groetjes

Missis E

Hallo Missis E

Ik heb hetzelfde idee :D en ben ook nog opzoek naar een reisgenoot. Ik ben Cliff 25j en werk ondertussen. Maar heb nog maar pas een loopbaanonderbreking aangevraagd voor een jaar. Deze gaat in vanaf 1 november. Mijn idee is om ook te staten in Sydney en dan zal ik wel zien waar ik overal terecht kom :p Mijn eerste ideeën zijn om zowel te overnachten bij gastgezinnen als in hostels, ook met camperen zit ik niets mee in.

Met vriendelijke groeten Cliff

Hey Cliff,

Ik zou eind oktober al vertrekken, maar mijn vliegticket is nog niet in orde. Ik heb me ingeschreven via WEP en op die manier kan je gemakkelijk een paar weken in een gastgezin verblijven. Hostels spreken mij ook enorm aan en met kamperen zit ik ook niets in, maar dat zou ik dan misschien niet te lang willen doen.

Alle, je laat maar iets weten.

Groetjes,

Missis E

Hoia,

Ik plan een reis naar Australië, vertrek oktober - november, voor enkele maanden. Gezien mijn reisgenoot heeft afgehaakt ben ik nog op zoek naar iemand om mee op avontuur te gaan. De Oostkust wil ik graag afreizen, maar sta ook open voor andere voorstellen. Als je interesse hebt dan hoor ik het graag. email [email protected] grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan