Reisgenoot gezocht voor Azië februari 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelies193

New Member
Hallo,

Ik ben 25 jaar (v) en ben van plan volgend jaar een 4,5 maanden lange reis te doen door Noord-Indië, Nepal, Tibet, China en Mongolië. Aangezien ervaringen delen altijd leuker is, zoek ik iemand (of meerdere mensen) die deze landen samen met mij wil ontdekken

De bedoeling is om volgend jaar in februari te beginnen in Noord-Indië, in de hoop zo de best mogelijke weersomstandigheden in elk land mee te maken. Indien je interesse hebt (of gewoon vragen), laat dan zeker iets weten!

Groetjes,
Annelies

Dit lijkt me zeer leuk om te doen. Vooral Mongolië spreekt mij wel aan, maar ook Tibet en China lijken mij zeer leuk. Heb je een idee hoeveel dat zal kosten?

Adriaan

heey,

dit lijkt me echt een hele leuke route, het zou me erg leuk lijken om deze route te maken. Het zou leuk zijn als je contact met me opnam, om verdere ideeen uit te wisselen en kijken of we een beetje dezelfde ideeen hebben.

groetjes laura

Hallo,

Ik ben 23 jaar, in januari afgestudeerd en ik wil eerst nog op reis alvorens ik begin te werken. Ik ben sportief, avontuurlijk en flexibel.
Oorspronkelijk wou ik alleen gaan maar daar ben ik reeds van afgestapt.
Azie spreekt me enorm aan. Ben reeds in Thailand geweest maar heb zin om andere landen te ontdekken
Ben al enkele weken opzoekingswerk aan het verrichten en ook Vietnam spreekt me erg aan.
Ik kan vanaf 23 januari 2011 tot midden mei.
Indien interesse: stuur een mail naar [email protected]

Groetjes!

Hallo

Ik heb wel interesse om Indië met je te verkennen, maar dit zou pas zijn vanaf half maart 2011 (daarvoor zit ik in Australië en Vietnam). Kunnen elkaar daar tegemoet komen? Indien interesse, graag een seintje op [email protected]. Ben 32 (V), afkomstig uit Oost-Vlaanderen, en heb al veel ervaring met reizen.

Groetjes!

Hé,

Ik heb ongeveer dezelfde plannen! In Feb zou ik willen starten in Delhi & met de rugzak(zo goedkoop mogelijk) willen trekken naar Nepal.
Mijn bedoeling is eigenlijk om ayurvedische massage/yoga lessen te volgen & rond te trekken!
In 2008 heb ik India al doorkruist (van zuid westen tot in Jodhpur en terug naar Bombay)
Ik ben er helemaal weg van! (ook de verschrikkelijke momenten vol verbazing en onbegrip mis ik)

Na Nepal zou ik graag een vlucht nemen naar Thailand om daar mijn thaise massage lessen verder te zetten (in juli-aug heb ik Thailand en Cambodia bezocht)
Na men lessen wil ik N Vietnam & Myanmar verkennen.
Ik reken om ongeveer 3 maand (feb, maart &april).

Waar ik eigenlijk opzoek naar ben is naar een reispartner om de eerste dagen mee op te trekken en eventueel een kamer te delen. Indien je ook voor lessen zou gaan zou het helemaal prachtig zijn!

Misschien tot binnenkort
xx Fleur

Hallo,

Ik ben 25 jaar (v) en ben van plan volgend jaar een 4,5 maanden lange reis te doen door Noord-Indië, Nepal, Tibet, China en Mongolië. Aangezien ervaringen delen altijd leuker is, zoek ik iemand (of meerdere mensen) die deze landen samen met mij wil ontdekken

De bedoeling is om volgend jaar in februari te beginnen in Noord-Indië, in de hoop zo de best mogelijke weersomstandigheden in elk land mee te maken. Indien je interesse hebt (of gewoon vragen), laat dan zeker iets weten!

Groetjes,
Annelies

Hey Annelies,
Noord-India lijkt mij zeker ook wat. Ik plan een maandje in jan of feb. Dus misschien kunnen we jouw eerste maandje en mijn enige (maar ik ben er ook al blij mee hoor) samen doen? Laat maar wat weten, groetjes,
Tine
[email protected]

reizen azie

Hallo Annelies, fleur etc.

Ik heet ook fleur en heb dezelfde plannen als julllie. Vanaf eind januari wil ik voor 10maanden gaan reizen waar ik start in india. Ik trek ongeveer 2maanden uit voor dit mooie land, waarna ik doorstroom naar china, mongolie etc. Het zou inderdaad leuk zijn om de eerste periode met meerdere samen te reizen om de prachtige plekken te bezoeken.. Hebben jullie al een ticket geboekt? en zijn er nog meer die voor een langere tijd gaan backpacken?

Groetjes fleur

date

hé naamgenoot :)

Ik heb gisteren men ticket gekocht !!!
'kvertrek 1feb en kom aan in New Delhi om 4.00 's nachts 2de feb!
Tzou zalig zijn de eerste dagen samen te ontdekken. Ik blijf wss 25 dagen in India maar niks ligt vast dus kzie wel.
Waar woon jij? Zin om eens af te spreken? Int Gentse?
Overdag ben ik meestal vrij op zondag kan ik pas na 18u.
xxx

hej fleur,

Het spijt me, maar er is een changing of plans gekomen. Ik ga eerst de trans soeberie route doen, voordat ik in india uitkom, dus in die periode ben ik niet waar jij zit.. Succes met de voorbereidingen en daadwerkelijke reis..

Groetjes feur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan