Reisgenoot gezocht voor backpackreis per fiets door Nieuw-Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenclaeys

New Member
Hallo, mijn naam is Koen Claeys, ik ben 30 jaar oud. Ik zoek voor de periode van 21/12/2010 tem 18/01/2011 een reisgenoot of reisgenote om met de fiets Nieuw-Zeeland te doorkruisen. Ben jij ook avontuurlijk? Laat mij dan gauw een berichtje na! Groeten Koen

Nieuw-Zeeland eind 2010

Hallo, mijn naam is Koen Claeys, ik ben 30 jaar oud. Ik zoek voor de periode van 21/12/2010 tem 18/01/2011 een reisgenoot of reisgenote om met de fiets Nieuw-Zeeland te doorkruisen. Ben jij ook avontuurlijk? Laat mij dan gauw een berichtje na! Groeten Koen

Reisje gaat nog steeds door en een reisgenoot mag zich dus nog steeds aanbieden.

Groetjes
Koen

Hey Koen,
Heb reeds het Noordereiland gezien, maar wil zeker eens naar het Zuidereiland. Tegen dezelfde periode twijfel ik sterk tussen NZ & Australië (Oostkust). Wat zijn jouw reisplannen juist?
Greetz

Hoi Koen,

je reisplannen spreken me wel erg aan, maar had nog enkele vraagjes. Heb je al een route uitgestippeld? Wou ook even weten hoeveel afstand je ongeveer per dag zou afleggen aangezien ik niet zo een fervente fietster ben :-)

groetjes,

Kathy

Nieuw zeeland per fiets

Hoi Kathy
Tof dat je van je laat horen .
De route moet nog een groot deel uitgezocht worden. Ik heb een voegticket geboekt en land op Auckland (Noordereiland) en vetrek terug vanuit Christchurch (Zuidereiland), Ik ga dus van Noord naar zuid, daarussen zijn nog veel mogelijkheden. :cool: Een fietsafstand kan je er niet echt op plakken per dag onwille van de omgeving , het spreekt voor zich dat het in de bergen al een pak zwaarder is als vlakke delen daarom is het idee dit deels te combineren met de trein of ander openbaar vervoer.
voor te overnachten neem ik mijn tent mee, op die manier hoef ik mij nooit zorgen te maken over een slaapplaats en ben k ook niet verplicht op een bepaald moment ergens te zijn voor overnachting. Het is natuurlijk altijd mogelijk ook te overnachten in een hotel, jeugdherberg, ...
Ideeën zijn altijd welkom. :wink:
Groetjes
Koen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan