Reisgenoot gezocht, voor bijna elke bestemming.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny 1978

New Member
Hallo,

Ik zoek een leuke reisgenoot gezien ik bijna geen sociale contacten meer heb door mijn scheiding, moet ik volledig opnieuw beginnen. Niets leuker dan te reizen, bestemming maakt me minder uit. Liefst een spontane, leuke vrouw van tussen de 29 en 40 jaar.

Ik stel me dan ook graag even verder voor:

Ben dus Danny, een man van 38 met een dochter van 6. (deze gaat niet mee op vakantie). Mijn hobby's zijn fotografie en 3D digitale kunst en werk als Grafische Ontwerper. Verdere vragen, contacteer mij gerust!

Het lijkt me tof, om eerst ergens iets te gaan drinken om elkaar wat beter te leren kennen.
Er zou toch een goede babbel moeten mogelijk zijn, anders gaan we geen leuke reis te gemoet gaan denk ik.
Voor diegene, die hier direct een raar idee krijgen, NEE ik zoek enkel de mogelijkheid tot vriendschap, samen op reis en ons goed amuseren.

Laatst bewerkt:
Dag Danny.
Ik ben ouder maar als het enkel om te reizen is dan is leeftijd niet belangrijk.
Ik reis heel veel maar liefst ook niet alleen.
Je kunt me altijd berichten.
Ik reis ook met de camper en met de Moto.
Groetjes,
Patricia

Hallo Danny,

Mijn naam is Els, 44 jaar en woonachtig in Vlaams-Brabant (Leuven).
Ben spontaan, sociaal, en eerder een rustig type van aard.
Ik ben op zoek naar een reisgezel voor vakantie in Europa in de maand september.
Een strandtype ben ik niet, ik ontdek graag het land, hou van natuur en cultuur.
De Balkan spreekt me wel aan, andere voorstellen zeker meer dan welkom.
Laat maar iets weten.
Groetjes,
Els

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan