Hallo allemaal,
Ben op zoek naar een Reisgenoot om samen wat leuke dingen te ondernemen in een Stadt in Duitsland die we dan samen kiezen.
"Leuke dingen" bijvoorbeeld:
- Kerstmarkt
- Shopping
- Avond doorhangen
Niets moet alles mag in overleg. Strak programma ben ik niet van maar vooral spontaan waar de interesse naar is.
Iets over mij zelf:
< Man
< 49 Jaar oud.
< Jong van geest
< Spontaan
Trip details:
* Datum: 15 December t/m 17 December
* Onderkomen: Hotel/appartement
* Vervoer: Auto
Ik realiseer me dat het vrij kort dag is maar je mag ook reageren als je in 2024 interesse zou hebben en nog een Leuke, Spontane reisgenoot zoek.
Om direct met een Reisgenoot naar het buitenland te reizen is mij te riskant vandaar een eerste ervaring met elkaar in de vorm van een City-trip en dan een langere reis in het buitenland.
Heb je interesse of andere vragen reageer.
Groet,
Bert
Ben op zoek naar een Reisgenoot om samen wat leuke dingen te ondernemen in een Stadt in Duitsland die we dan samen kiezen.
"Leuke dingen" bijvoorbeeld:
- Kerstmarkt
- Shopping
- Avond doorhangen
Niets moet alles mag in overleg. Strak programma ben ik niet van maar vooral spontaan waar de interesse naar is.
Iets over mij zelf:
< Man
< 49 Jaar oud.
< Jong van geest
< Spontaan
Trip details:
* Datum: 15 December t/m 17 December
* Onderkomen: Hotel/appartement
* Vervoer: Auto
Ik realiseer me dat het vrij kort dag is maar je mag ook reageren als je in 2024 interesse zou hebben en nog een Leuke, Spontane reisgenoot zoek.
Om direct met een Reisgenoot naar het buitenland te reizen is mij te riskant vandaar een eerste ervaring met elkaar in de vorm van een City-trip en dan een langere reis in het buitenland.
Heb je interesse of andere vragen reageer.
Groet,
Bert
Laatst bewerkt: