poppey Member 23 sep 2016 #1 Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een reisgenootje die me 1 van de komende maanden wil vergezellen op een citytrip of een weekje weg. Ik combineer graag een beetje cultuur, lekker eten en drinken, rust, actievere activiteiten, natuur, ... Reageer maar op mijn berichtje en dan kunnen we samen brainstormen over mogelijke opties! Groetjes Bart
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een reisgenootje die me 1 van de komende maanden wil vergezellen op een citytrip of een weekje weg. Ik combineer graag een beetje cultuur, lekker eten en drinken, rust, actievere activiteiten, natuur, ... Reageer maar op mijn berichtje en dan kunnen we samen brainstormen over mogelijke opties! Groetjes Bart
kiraremco Member 4 okt 2016 #2 hi ik ben van essen en z0ek reis gen0ten v00r met de aut0 naar spanje te rijden met de w0uwwagen
kiraremco Member 4 okt 2016 #3 poppey zei: Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een reisgenootje die me 1 van de komende maanden wil vergezellen op een citytrip of een weekje weg. Ik combineer graag een beetje cultuur, lekker eten en drinken, rust, actievere activiteiten, natuur, ... Reageer maar op mijn berichtje en dan kunnen we samen brainstormen over mogelijke opties! Groetjes Bart Klik om te vergroten...
poppey zei: Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een reisgenootje die me 1 van de komende maanden wil vergezellen op een citytrip of een weekje weg. Ik combineer graag een beetje cultuur, lekker eten en drinken, rust, actievere activiteiten, natuur, ... Reageer maar op mijn berichtje en dan kunnen we samen brainstormen over mogelijke opties! Groetjes Bart Klik om te vergroten...