De lange zomerdagen en het bijzondere licht in Noord-Europa zorgen voor een originele en onvergetelijke cruise-ervaring. Via de metropool Hamburg en de Shetland eilanden bereiken we het fascinerende IJsland. Nergens ter wereld is de natuur zo onvoorspelbaar en ondoorgrondelijk. Hier treft u een aaneenschakeling van indrukwekkende watervallen, gletsjers en geisers.
Oehh, klinkt ook wel interessant, al denk ik minder met cruisen te hebben. Maar zou graag via pm wat meer details over de anageboden trip willen ontvangen om het eens nader te onderzoeken of dit iets voor me is. IJsland, voor dit voorjaar mijn tripje al naar elders geboekt, maar dit blijft een van mijn reisdoelen, gebeurt t niet dit jaar dan volgend jaar.
Dag Annefie
Het is leuk dat je interesse hebt
ik ben Peter van Aalst Oost Vlaanderen.
Waar woon jij ?
indien je interesse hebt laat gerust iets weten
Gr peter
Oehh, klinkt ook wel interessant, al denk ik minder met cruisen te hebben. Maar zou graag via pm wat meer details over de anageboden trip willen ontvangen om het eens nader te onderzoeken of dit iets voor me is. IJsland, voor dit voorjaar mijn tripje al naar elders geboekt, maar dit blijft een van mijn reisdoelen, gebeurt t niet dit jaar dan volgend jaar.
dag
mijn naam is peter
heb jij ook interesse voor de Cruise naar ijsland
laat het dan maar weten misschien ook volgend jaar omdat jij dit jaar al plannen hebt voor op vakantie te gaan
waar woon jij en wat is je naam ?