Reisgenoot gezocht voor Cuba! (oktober - november 2016)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shana C

New Member
Dag allemaal!

Ik wil dit najaar graag een kleine 3 weken Cuba verkennen, en het lijkt me plezierig om dit samen met een fijne (vrouwelijke) reisgenoot te kunnen doen!

Wie ben ik?
Ik ben een 29-jarige avontuurlijk ingestelde madam. Ik hou van kamperen en sportieve activiteiten, maar wissel dat ook graag af met heerlijk relaxen.

Laat gerust iets weten als je hart al sneller gaat slaan bij het denken aan een dergelijke schitterende bestemming! :)

Groetjes,
Shana

Dag allemaal!

Ik wil dit najaar graag een kleine 3 weken Cuba verkennen, en het lijkt me plezierig om dit samen met een fijne (vrouwelijke) reisgenoot te kunnen doen!

Wie ben ik?
Ik ben een 29-jarige avontuurlijk ingestelde madam. Ik hou van kamperen en sportieve activiteiten, maar wissel dat ook graag af met heerlijk relaxen.

Laat gerust iets weten als je hart al sneller gaat slaan bij het denken aan een dergelijke schitterende bestemming! :)

Groetjes,
Shana

Hey Shana,

Ik wil echt heel graag naar Cuba, en zo weinig mogelijk gewone dingen doen. Ik wil graag allerlei transport gebruiken, van OV, oldtimer, fiets tot liften. Ik wil vooral in casas particulares slapen, maar ik houd ook van kamperen, en eten in (illegale) thuisrestaurantjes. Ik wil salsa leren dansen van een knappe Cubaan met veel Bacardi's, en ik wil alle leuke strandjes van Cuba uitproberen, behalve Varadero!

Misschien past dit ook een beetje bij jouw avontuurlijke inslag? Misschien klikt het en kunnen we samen reizen, eventueel gedeeltelijk.

Ik ben wel wat ouder dan jij, namelijk 44, maar ik leef er niet naar.

Oh ja - ik wil graag in November voor ongeveer 2,5 week gaan, en ik hoef niet vooraf alles te plannen.

Ik hoop iets van je te horen.

Groetjes,
Yvonne (Rotterdam)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan