Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht voor de winterperiode +/- 1 maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmy E

New Member
Ik zoek een reisgenoot om +/- 1 maand te reizen in de winterperiode. Ik ben vorig jaar in Thailand geweest en dat viel me reuze mee zodat ik nu misschien net ietsje verder wil... Sri Lanka, Indonesië, Fillipijnen,...Ik sta open voor andere suggesties... Ik hou wel van avontuur en ontdekken ... heel de dag aan strand liggen of aan een hotel met zwembad is niet aan mij besteed. Ik reis het liefst een beetje budgetvriendelijk. Ik ben een man van 36 jaar uit de Kempen.

Ik plan in november een rondreis in India ( waarschijnlijk regio Bihar, Uttar Pradesh en Madya Pradesh, met Sonepur Mela als slot), en zoek nog iemand die kosten en ervaringen wil delen. Formule: op stap in de jeep van mijn Indiase vriend/ driver - je betaalt mee voor zijn benzine & de wagen, en natuurlijk voor je eigen kamer. Sommige kamers boeken we vooraf, andere ter plekke... Beetje flexibiliteit en zelfstandigheid zijn wel nodig... Maar, als je zin hebt in kleuren & geuren, bucket showers, tempels, spicy food en mooie foto's achteraf...

Ik ben van plan om rond de jaarwisseling terug te keren naar Marokko, minstens 2 weken. Ik ben een 35 jaar, vrouw, ook uit de kempen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...