Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht voor de zon op te zoeken in December 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelore

New Member
Hoi,ik kom uit omgeving Diest,42 jaar en zoek een reisgenoot m/v voor de zon op te zoeken ( +/- een week tot 10 dagen) in de periode december 2024.
Hou van combinatie rusten op het strand,wandelen of fietsen, lekker eten,wellness,winkeltjes doen en aantal excursies doen enz.Vooral genieten is de boodschap!Normaal zou mijn vriend meegaan maar door omstandigheden lukt dit dan niet.Laat maar weten indien interesse.Ik dacht oa. aan Curaçao, Aruba, Gambia of Abu Dhabi of zo...

hoi Annelore, ik heb me net een tripje geboekt in april, maar ik kijk ook nog uit voor een 2-tal tripjes later dit jaar... liefst in gezelschap én naar een plek waar het warmer is

hoi Annelore, ik heb me net een tripje geboekt in april, maar ik kijk ook nog uit voor een 2-tal tripjes later dit jaar... liefst in gezelschap én naar een plek waar het warmer is

Hoi Benny,leuk om te horen ,vertel eens iets over je, vanwaar ben je ergens?En ben je van rond mijn leeftijd?

Hallo met Jan uit Aarschot, ben momenteel in Spanje La Manga del Mar Menor tot 8 Mei. Volgende winter ben ik hier terug vanaf 1/11/24 tot eind April 2025. Appartement met 3 slaapkamers en 2 badk. Interesse ? Laat maar horen dan. OH ja nog even dit, ben weduwnaar en ben van 1956. Groetjes Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...