Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht voor deze zomer om te leren duiken ergens ter wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleur008

New Member
Hey,
Ik ben Fleur, 20 jaar oud en ik zoek een reisgenoot voor aankomende zomer (2022) om ergens op de wereld mijn PADI te halen.
Ik weet niet of er iemand is die ook zijn of haar PADI wilt halen, maar zo ja, stuur gerust een berichtje .

Hii,
Ik ben Nina, 20 jaar oud en ik heb toen ik 11 was mijn PADI gehaald in Kroatië. Daarna heb ik nog wel eens gedoken, maar dat is al een hele tijd geleden. Ik zoek iemand om samen mee naar Bali te gaan, omdat ik helemaal alleen reizen een te grote stap vind. Ik zou graag vanaf 2022 willen reizen, het liefst buiten de grote zomervakantie om.

Hallo Fleur
ik ben in juni dit jaar naar Kreta geweest Daar zat een duikschool met Nederlandse eigenaren.
Die daar zeer goed bekend zijn ,door hun goede instructeurs ,de veiligheid in hoog vaandel hebben staan en boven dien heel aardig.
Je kan de kleding ect ook daar huren Je moet zelf maar kontakt opnemen Ik zal even zoeken de Plaats en hun naam en naan de school.
Als ik zou willen leren duiken of doe Padi behalen zou ik daar zeker heen gaan.Rustige omgeving niet te toeristisch en weet dat er veel geregeld word voor die mensen die daar komen. Ben je geinteresseerd laat het me weten ga ik alles opzoeken voor je Ik ga er niet meer aan beginnen (duiken) te oud 75. Ik kan er veel moois over vertellen ,maar dat zal je zelf ervaren als je daar bent.

Hallo Feur
het duurde even deze oma is niet zo goed met PC,
Hierbij stuur ik wat gegevens die je zelf moet opzoeken en een keuze maken.
De plaats was "Plakias op "Kreta en zij zijn te vinden onder "dive2gether Crete-Holland.////zo iets als http ???? website ??
Ik durf mijn kinderen en kleinkinderen daar heen te sturen voor 100 % ,dus .......................?
Succes verder Zij spreken meerdere talen

Hi Fleur, ik zou willen duiken in Raja Ampat, het meest oostelijk deel van Indonesie. Hier de hoogste biodiversiteit onder water. ik heb 50 gelogde duiken en padi open ater en padi open water advanced. En jij?

Zou dit voorjaar willen gaan. Indonesie gaat deels open in april. tot mei het mooiste te zien in Raja Ampat. wellicht whalesharks?

Hoi Jack, klinkt interessant. Heb Padi open water en +- 50 duiken. Ga je alleen of met een groep ?
Groetjes.

hai hai

ik ben een gezellige alleenstaande mama
en zoek ook reismaatje voor naar de zon spanje portugalgriekenland
grt mar hoofddorp

Hi nina,leuk dat je al gedoken hebt.
Ik duik al van mij 16 gestopt 5jaar later. Heb heel mooie wateren gezien,en het gevoel dat ik heb op 5m diep als je zonnestralen door het water vallen.. zalig toch.
PADI moet je wel denk ik ieder 10j over doen.en nelos brevet niet,is niet aan te raden zoals mij om 2** te halen.
Ze zijn zo streng geworden in het duiken..

Zou wel graag actieve vakantie willen doen,of weekendje weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...