reisgenoot gezocht voor deze zomer

• Onderwerp starter Onderwerp starter joyme
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joyme

New Member
hello girlls

ik ben een 21jarige jonge dame en zoek nog een reisgenoot voor deze zomer nagezien mijn relatie ten einde is gelopen en mijn vrienden al plannen gemaakt hebben wil ik mij niet laten deprimeren in belgie en wil ik een lastminute boeken .
ik ben gemakkelijk om mee op te schieten doe graag leuke dingen zoals natuur bezichtigen, leuke mensen leren kennen, beach by day en party by night

contact me

[email protected]

hello girlls

ik ben een 21jarige jonge dame en zoek nog een reisgenoot voor deze zomer nagezien mijn relatie ten einde is gelopen en mijn vrienden al plannen gemaakt hebben wil ik mij niet laten deprimeren in belgie en wil ik een lastminute boeken .
ik ben gemakkelijk om mee op te schieten doe graag leuke dingen zoals natuur bezichtigen, leuke mensen leren kennen, beach by day en party by night

contact me

[email protected]

Heey ik ben beschikbaar maar party by night zul je mij ni vinden ,wandelen of zo by moonlight is ok , ik bijna voor alles open dus je zie maar

sun here we come :-)

Al iemand gevonden ondertussen?
Ik kan vertrekken vanaf 7sept, 20sept moet ik wel terug zijn.
Miijn idee van vakantie...veel zon, lekkere cocktails, veel plezier, lekker eten en natuurlijk af en toe een feestje bouwen :-) laat maar weten als je het ziet zitten om een of andere vakantiebestemming onveilig te maken :-) groetjes, Dorien (26)
Het zou fijn zijn om snel iets van jou te horen. De vriendin waarmee ik zou vertrekken, heeft jammer genoeg afgezegd op het laatste moment. Alle andere vrienden hebben geen verlof of hebben een vriendje. Alleen reizen lijkt me toch niet zo fijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan