Ik ben een meisje van 28 jaar en ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot die vanaf 8 september zin heeft om 1 a 2 weken een reisje naar de zon te maken.
Ik zat zelf te denken aan Ibiza, Canarische eilanden, Egypte... Zolang het er maar mooi weer is en er ook nog wat te doen is in de omgeving ;-) Heb je interesse? Let me know!
Hoi Ronny,
Ben net als jij op zoek naar reisgenoot voor begin september naar zuiderse Europese bestemming, een hotel met genoeg animatie en bestemming waar je ook eens uitstap kan maken naar leuk stad(je) of bezienswaardigheid.
Belangrijkste is sympathieke reisgezel die openstaat voor plaatselijke activiteit en cultuur en makkelijk contacten legt met andere reizigers om te simpelweg te genieten van een gezellige vakantie.
Hoi Ronny,
Ik ben Dorien, 26 jaar. Spijtig genoeg heeft de vriendin met wie ik op reis zou gaan, net voordat we gingen boeken afgehaakt. Al de andere vrienden hebben geen vakantie of hebben een vriendje. Ondanks dat ik eind juni nog maar weggeweest ben, wil ik super graag tijdens mijn verlof vanaf 7sept nog een beetje chillen int zonneke!!! Cocktails drinken, uitrusten en een beetje feesten...een leuke vakantie heeft niet meer nodig. Maar alleen zie ik dit toch niet goed zitten. Bestemming maakt niet uit! Budget zo rond 800-1000 eur. Ik hoop wat van je te horen. Groetjes, Dorien
heb jij al een reisgenoot gevonden voor in september?
Ik ben 3 weken vrij vanaf 9 september en nog niet echt iets concreet gepland. Het voorlopige idee is om naar 'het zuiden' te trekken, nog erg ruim dus.
Ik ben nog maar pas op zoek dus laat gerust weten als je nog iemand zoekt.
Ik ben easy-going en heb interesse in van alles en nog wat, dus verveling in mijn gezelschap wordt moeilijk en reizen met 2 of meer maakt het natuurlijk altijd aangenamer...
Wij zitten tot 23 september in Luxor. Wij huren daar een flatje op de westoever. Mss dat je wel zin hebt om dingen samen te doen. Wij zijn wel 36 en 44.
een weekje weg naar de zon zie ik wel zitten!
Ik ben een meisje van 30j en heb liefst een mix van natuur, cultuur, strand, sport,...en ben nog op zoek naar een reisgenoot voor 1 à 2 weken (eerste helft september)
een weekje weg naar de zon zie ik wel zitten!
Ik ben een meisje van 30j en heb liefst een mix van natuur, cultuur, strand, sport,...en ben nog op zoek naar een reisgenoot voor 1 à 2 weken (eerste helft september)