Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht voor een reisje of 2 doorheen het jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LMG1990

New Member
Dag allemaal,

Ik heb helemaal geen ervaring met reizen en ben dus een absolute leek op dat vlak.
Mijn talen zijn helaas ook niet zo sterk ontwikkeld waardoor ik mee een beetje te onzeker voel om er alleen op uit te trekken.

Toch zou ik graag voorzichtig de eerste stappen zetten om samen met iemand een reis te organiseren en dan gewoon een sprong in het diepe te wagen.
Ik zoek dan ook iemand die wel al ervaring heeft en bereid is mij op sleeptouw te nemen.
Misschien een vaste reisbuddy als het een beetje klikt?
Zowel man als vrouw is welkom .

PS: Ik ben een 28-jarige rechtspracticus uit Limburg.

Lien.

Hoi Lien,

Ik ben een 33-jarige vrouw uit de Kempen. Ik werk als administratief bediende in een ziekenhuis. Ik heb al een reisje gepland met een vriendin... wil in het najaar nog leuke vooruitzichten hebben. ... van 12 tem 19 september wil ik Albanië verkennen . Het is er dan nog lekker warm. Is een heel mooie omgeving. Zou een auto willen huren, zodat je alle vrijheid hebt. Als dit je iets zegt, mag je altijd reageren.
Groetjes Bie

Hoi Bie,

Bedankt voor je berichtje. Albanië lijkt me inderdaad een leuke bestemming. Alleen moet ik wel even kijken voor de datum, die komt net een beetje slechter uit. Kan je mij ook even vertellen welke dingen jij graag zou willen doen of hoe jij jouw vakantie wat meer concreet had gezien?
Ik sta er zeker wel voor open.

Grtjs, Lien.

dag Lien

Ik ben op zoek naar een reismaatje voor Costa rica volgend jaar. Heb jij interesse? nieuwe vriendschappen lijken me tof en wie weet worden we vaste reispartners.

groeten
Nick