Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht voor een reisje of 2 doorheen het jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LMG1990

New Member
Dag allemaal,

Ik heb helemaal geen ervaring met reizen en ben dus een absolute leek op dat vlak.
Mijn talen zijn helaas ook niet zo sterk ontwikkeld waardoor ik mee een beetje te onzeker voel om er alleen op uit te trekken.

Toch zou ik graag voorzichtig de eerste stappen zetten om samen met iemand een reis te organiseren en dan gewoon een sprong in het diepe te wagen.
Ik zoek dan ook iemand die wel al ervaring heeft en bereid is mij op sleeptouw te nemen.
Misschien een vaste reisbuddy als het een beetje klikt?
Zowel man als vrouw is welkom .

PS: Ik ben een 28-jarige rechtspracticus uit Limburg.

Lien.

Hoi Lien,

Ik ben een 33-jarige vrouw uit de Kempen. Ik werk als administratief bediende in een ziekenhuis. Ik heb al een reisje gepland met een vriendin... wil in het najaar nog leuke vooruitzichten hebben. ... van 12 tem 19 september wil ik Albanië verkennen . Het is er dan nog lekker warm. Is een heel mooie omgeving. Zou een auto willen huren, zodat je alle vrijheid hebt. Als dit je iets zegt, mag je altijd reageren.
Groetjes Bie

Hoi Bie,

Bedankt voor je berichtje. Albanië lijkt me inderdaad een leuke bestemming. Alleen moet ik wel even kijken voor de datum, die komt net een beetje slechter uit. Kan je mij ook even vertellen welke dingen jij graag zou willen doen of hoe jij jouw vakantie wat meer concreet had gezien?
Ik sta er zeker wel voor open.

Grtjs, Lien.

dag Lien

Ik ben op zoek naar een reismaatje voor Costa rica volgend jaar. Heb jij interesse? nieuwe vriendschappen lijken me tof en wie weet worden we vaste reispartners.

groeten
Nick

Ik zoek iemand voor Costa Rica de laatste weken van Januari. Meer specifiek vanaf 18 januari want dan zijn mijn vriendinnen daar weg en ik wil nog een extra land rondreizen. Hoelang weet ik nog niet. Heeft er iemand hier interesse?

Lien,

Ik denk dat je u reisbussy gevonden hebt. Ik ben wel al 36 maar ik heb al wat reiservaring. Laat je me iets weten of je interesse hebt?

Groeten
Nik

Hallo,

Ik ben op zoek naar een reispartner voor Costa rica in het voorjaar van 2019. Heb jij interesse? datum en duur af te spreken.

groeten
Nik

Hoi Lien,

Ik ben Anas (jongen) en ben 22. Ik vraag me af of je nog een reismaatje gevonden hebt!!. In ieder geval ik ben van plan om naar spanje op reis te gaan. Ik zou het ook leuk vinden als ik met iemand samen reis. Laat me even weten of je interesse hebt.

Groet,
Anas

Hallo,

Heb jij zin om in het voorjaar van 2019 naar costa Rica te gaan? Datum en duur in overleg.

Groeten
Nik

Hey Lien,

IK ben Wesley 19 jaar. ik wil dit jaar naar Budapest in hongarijen gaan.
Ik heb er al het een en het ander over opgezocht.
Het is een land vol cultuur er is genoeg te doen zo heb je daar verschrillende museums, theaters, badhuizen vanuit de 16e eeuw, markten, terrassen en kroegen.
Om bij te komen van dat alles leek het mij ook een leuk idee om nog 2 of 3 dagen lekker naar het stand in kroatie te gaan.
Ben je al een beetje enthousiaster geworden over deze vakantie bestemingen stuur me dan zeker een berichtje dan kunnen we verder afspreken hoe of wat.

Groetjes,
Wesley

hai mensen

ik zoek een leuk reis maatje voor naar mallorca tegaan aankomende maanden
zowel voor paar dagen palma als langer

grt mar

Hoi,

Ik ben Peter en misschien wat oud voor u, maar wil je toch laten weten dat ik nu al een reisgenote zoek voor December en/of Januari. Ervaring met reizen heb ik redelijk zat maar heb maar iemand dat me kan helpen met m'n bagage en op de reisdag zorgt dat ik niets achterlaat tijdens de veiligheidscontroles is voor mij handig. Ik ben getrouwd en wil dit zo houden, maar met het verlof van m'n echtgenote zit er maar 1 of 2 reizen per jaar in en deze zijn voorbehouden voor "verkenning" van nieuwe gebieden (zoals ronde van Ijsland, wandel en 4x4 reis Santiago (Kaapverdië),.....). Met de Belgische winter sukkel ik van de ene verkoudheid naar de ander keelontsteking, ontstekingen van de luchtwegen en er eventjes tussenuit in December en Januari zorgt ervoor dat m'n weerstand wordt opgekrikt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...