Hallo Raf,
Bedankt voor je reactie alvast.
Eerst en vooral al even op je laatste puntje terugkomen. Ik ben zeker ook geen zuipschuit. Als ik een paar drankjes op heb, ben ik al redelijk weg, dus ik kan zeker niet zoals sommige van het ene cafe naar het andere en maar drinken.
Dat is zeker ook niets voor mij. Een wijndrinker ben ik niet, maar tegen een lekkere coktail zeg ik zeker niet neen.
Gezien ik vrijgezel ben, vind ik het soms ook wel leuk om op reis wat nieuwe mensen te leren kennen dan. Meisjes daaronder is wel leuk. Maar het is zeker niet dat dat moet.
Ivm met je eerste opmerking van de groep heb ik een ja- en een neegevoel.
Met 4 personen zeg ik zeker ja. Dit is inderdaad interessant, zeker als je met 4 dezelfde voorkeuren hebt. En dan heb je inderdaad ook wat keuzes, zeggen er twee van we gaan eens dit doen en de andere twee willen bijvoorbeeld niet mee. Als we daar dan bijvoorbeeld een auto ofzo huren, kan je ook makkelijk met 4 in de auto.
Met 8 daarentegen heb ik een iets minder gevoel en ik zal je hierbij direct zeggen waarom. In kleinere groepen zoals met 4 ofzo en het klikt goed onderling voel ik me zeer goed en kan ik helemaal mezelf zijn. Met 8 heb ik sowieso al iets meer tijd nodig om mezelf te kunnen zijn en te integreren als het ware in de groep.
enkele andere punten aan een groep met 8 is bijvoorbeeld aan tafel dat je dan samen gaat eten zit je al direct 1) met tafels die je tegen elkaar moet schuiven want meestal heb je zo tafels van 4, dit is natuurlijk maar een kleinigheid, maar anderzijds ook met 8 aan tafel is het al moeilijker om gezellig een gesprek te voeren of te lachen over iets. Ik zeg dit uit ervaring gezien wij met collega's regelmatig smiddags eens gaan uiteten en als je met 4 zit gaat dat echt gezellig en zit je bij elkaar, maar met 8 is het soms toch dat je al ziet dat er twee gesprekken ontstaan. Ook zoals ik daarstraks zei bv een auto huren, zit je al direct met 2 auto's,...
Alle dat is mijn aanvoelen en idee erover, ik zeg dat liever van in begin eerlijk.
Een belangrijk punt is ook, pak da wij twee nu al dezelfde voorkeuren hebben enzo zijn we al met twee, maar dan moet je nog altijd 6 anderen vinden e
Maar met 4 zeker een goed idee. ... Ik zou echter enorm graag zeker 1 keer op reis gaan. Mag zelfs 2 keer. als het maar 1 keer is gaat mijn voorkeur uit naar augustus. dan kan je er langer naar uitkijken is de rest al geweest en moet jij nog gaan.
Va mij mag er ook wel wat drukte zijn, een hotal waar zo maar 10 mensen rondlopen geef toch niet dat vakantiegevoel he.
Voor mij zeg ik langs de andere kant ook, als je geen 2 andere personen vindt, niet nee tegen maar met 2 te gaan. Hierbij heb je immers al zeker, je vertrekt al niet alleen, je kan sowieso al enkele uitstappen samen doen, en mss heb je dna inderdaad eens dingen dat je daar toch alleen moet doen of dat je niet zal doen, maar langs de andere kant kan je dan toch opreis en moet je dan al niet helemaal alleen reizen.
Tot daar even mijn idee op uw reactie..
Moest je nog steeds op dezelfde lijn liggen zie ik uit naar je reactie en kunnen we eventueel ons mailadres uitwisselen dat we al wat verder kunnen spreken hoe onze interesses van ebstemmingen en reismethodes enzo nog meer op elkaar afstemmen en kunnen we hier misschien elk een nog meer aansprekender bericht plaatsen.
ik hoor het wel
joeri