Reisgenoot gezocht voor India (vertrek 14november)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek een reisgenoot die graag met mij India wilt verkennen, eventueel ook nog andere landen!
Zelf heb ik al een vliegticket naar Mumbai op 14 november, maar door omstandigheden ben ik nu alleen. In India als vrouw alleen zie ik toch wat minder goed zitten dus vandaar mijn oproep.
Liefst iemand rond mijn leeftijd, 25j
Ik zou graag vooral het noorden van India willen bezichtigen maar de trip is nog volledig te bespreken hoor. Ik dacht zelf ook aan een 3weken ongeveer, maar ook nog te bepalen. Wel wil ik low-budget met rugzak reizen want ik trek daarna verder naar de rest van Azie, Australie en Nieuw zeeland.

Ik hoor graag reacties!
Groetjes,
Lore

Hey Lore!

Indien je nog steeds een reisgenoot zoekt, heb ik eventueel wel interesse.
Heb je ondertussen je reisplannen al wat aangevuld?

Groetjes!

Hey!

Nee ik zoek nog iemand :)
Mijn reisplannen zijn verder ook al wat meer vorm aan het krijgen maar wil ik eigenlijk vooral onderweg bepalen en niet vastzitten aan data dus concreter gaan ze niet snel worden.
Enkel India is dus zeker en daar heb ik wel al wat concretere plannen. Dus ik weet niet of je India eventueel zou zien zitten? Laat maar weten!

Groetjes

Hey Lore!

Ik ben zeker geïnteresseerd in India. Mijn plan was ook om wat rond te trekken in Azië. Aangezien ik ook allesbehalve een planner ben, spreekt je idee me ook wel aan.
Indien je wat verder wilt afspreken kan je me ook altijd bereiken op [email protected] :)

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan