Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht voor januari 2010 naar Latijns-Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yakke

New Member
Beste,

Via deze weg doe ik een oproep naar iedereen die zin heeft om met me mee te gaan naar Brazilie, Argentinie, eventueel Chilli en zo naar Peru. Dit zou ongeveer 3-4 maanden(misschien ook langer) duren. Wanneer ik nog geld overheb, zou ik van Peru naar de VS willen gaan om zo dit land met mooie landschappen te verkennen.

Ik ben een man van Brussel 25jaar, avontuurlijk aangelegd met zin voor cultuur, natuur, feesjes,...
Door de crisis vind ik niet direct een job en zou dan even willen reizen.

Wie gaat er mee? Gelieve snel te reageren aangezien januari dichterbijkomt. Ik heb nog niets gepland, enkel veel info over de landen, en sta dus open voor initiatief van jouw kant.

Mail me! kaybragard@gmail.com

Groeten,

Kay

He,

Ik ben Marika. Ik ben 26 jaar en ik woon te Gent. Zuid-Amerika spreekt me ten zeerste aan, 3 à 4 maand is echter een beetje te lang voor mij.
Indien dit practisch mogelijk is voor je, zou ik je graag vergezellen voor een maand tot 2 maand?
Wat denk jij daarvan?

groetjes Marika

Marika,

Vergezellen is altijd goed, ik zou zeggen laat iets weten wanneer je denkt te vertrekken en waar je precies zou zijn..

Groeten,

Kay

Kay,

Uw plannen lijken me fantastisch. Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik een georganiseerde rondreis zal maken door Brazilie of er met de rugzak door zal trekken (of met auto of motor). Alle opties zijn nog open voor mij. Wat is voor u (buiten het financiele aspect) de doorslaggevende factor om volledig op eigen houtje rond te trekken? Ik weet dat de meeste mensen dit doen maar ik moet me nog laten overtuigen

Groetjes,

Tom

Tom,

Als je georganisseerd reist is elke dag vastgelegd en is er geen tijd meer om andere dingen te zien of langer op 1bepaalde plaats te blijven.
Het voelt alsof een babysit over je waakt en alles bepaald.

Als je niet-georganiseerd reist kun je dus auto,moto huren, langer op een strand /in een cafe blijven. Als je maar 2 dagen voor een stad hebt vastgelegd kan je indien het je aanstaat er een week van maken. Je komt ook veel meer mensen tegen.

Aan u de keuze!
Groeten,

Kay

Ok, dat begrijp ik. Hoe plannen jullie je terugreis? Boeken jullie vooraf een vlucht of ga je gewoon naar de luchthaven het dichtstbij en wachten op de eerste vlucht?
Zou al redelijk snel kunnen vertrekken, vanaf half januari, maar vrees dat februari met carnaval alle overnachtingsmogelijkheden reeds volzet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...