Reisgenoot gezocht voor januari 2022

emiliev

New Member
Ik ben Emilie (19), woon in leiden en ben op zoek naar een reisgenoot (of reisgenoten) om in januari 2022 ongeveer 3/4 weken samen te reizen. Ik zat te denken om naar costa rica te gaan (of azie misschien), maar ik ben nog aan het kijken wat mogelijk is met corona. Andere plekken vind ik ook leuk en suggesties zijn altijd welkom! Ik houd van avontuur, wil graag veel dingen bezoeken en rondreizen, maar af en toe een dagje aan het strand is ook lekker natuurlijk. Ik houd van gezelligheid en leuke gesprekken. Denk jij er ook aan om in die periode te reizen? Stuur me dan een berichtje met iets over jezelf :) wie weet kunnen we samen reizen?

nina18

New Member
Hoi Emilie!
Ik ben Nina (20) en kom uit Amsterdam. Ik zou graag voor 3/4 weken naar Bali (en evt. Java of andere nabijgelegen eilanden) willen reizen. Ik weet nog niet precies wanneer maar ergens tussen januari 2022 en juni 2022. Ik heb een tussenjaar (nog een), omdat ik met mijn studie ben gestopt. Na de zomer wil ik beginnen aan de WUR om iets te gaan doen met ecologie en aardrijkskunde. Ik hou van reizen, spontane en diepgaande gesprekken, feestjes en gezelligheid en opgaan in de natuur. Ik hoor graag van je terug!

emiliev

New Member
Hi Nina, wat leuk! Ik ben ook tijdelijk gestopt met studie (geneeskunde), maar wil halverwege feb weer beginnen, vandaar dat ik echt in januari tot begin feb ongeveer 4 weken weg wil. Omdat de wereld nog best onzeker is, twijfel ik wel nog erg.. Januari is volgens mij ook niet echt de goede tijd om Bali te bezoeken, dan kun je beter wat later gaan, maar wel echt de moeite waard! Ik zou dus eerder ergens anders heengaan omdat ik dan alleen januari kan (dus van ongeveer 9/10 jan tot max 9/10 feb). Ik zat te denken aan costa rica of thailand of misschien zweden? Zou jij dan al weg willen gaan? Ik ben benieuwd wat je hier van vindt en waarnaar en wanneer je zou willen reizen.

Groetjes Emilie

nina18

New Member
Ahh dat is net jammer. Ik heb mijn autotheorie examen 8 februari dus dat wordt krap... Helaas! Ik wens je veel reisplezier en dat corona geen roet in het eten gooit ;)

Bovenaan