Reisgenoot gezocht voor Japan (januari 2020)

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulB

New Member
Hoi hoi!

Aankomende januari ga ik een rondreis door Japan maken, iets dat ik altijd al heb willen doen. Mijn plan is om met de trein rond te trekken door het land en veel leuke plekken te gaan bezoeken. Ik verwacht om van Tokyo richting Fukuoka te trekken, maar dat is nog niet in beton gegoten.

Mijn naam is Paul en ik ben 25 jaar oud. De afgelopen twee jaar heb ik in de IT gewerkt, maar daar heb ik voor nu even een break van genomen. Ik was er aan toe om Nederland even te ontvluchten en ik heb altijd al naar Japan gewild, dus één en één was twee. Mijn hobby's zijn fotografie, karate en nog veel meer. Ik kan ook Mandarijn spreken en lezen, dus ik kan redelijk overweg met het lezen van woorden in Japan.

Met zijn tweeën is altijd leuker dan alleen, dus ik ben op zoek naar iemand die ook die kant op gaat of wilt gaan. Ik ben op zoek naar iemand van ongeveer dezelfde leeftijd die het ook leuk lijkt om op ontdekkingstocht te gaan in Japan. Mocht je het leuk vinden om ook die reis te maken of in die tijd een keer af te spreken in Japan, dat lijkt me zeker leuk!

Groetjes,
Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan